raastad Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) jeg har/hadde en hp dv7-7044eo med beats audio, men den døde plutselig :s (for 2. gang :s) å er ikke forsikkring på den lenger :s den gikk ut noe etter den sa hade 1. gang) :s vet noen om hvor jeg evt kan sende den på service? eller helst, få kjøpt ny? likte den veldig! men min har å veldig dårlig kjøling, cpu'n gikk på opp til 100 grader :s så trukke det er no vits å få service på den mer :S er mye som evt må byttes/oppdateres på den :s å fåretrekker windows 7 best! å at den har Beats Audio, om det ifnnes pc'r slikt lenger Endret 16. januar 2014 av raastad Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Foreslår at du bestemmer deg om du ønsker å få PC-en reparert eller ønsker å kjøpe deg ny, for så å poste i riktig kategori Å få tak en PC med Windows 7 ferdig installert blir nok vanskelig... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Du har 5års reklamasjonsrett Lenke til kommentar
raastad Skrevet 16. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Du har 5års reklamasjonsrett hmm, det hakke jeg hørt noe om :S husker ikke hvor jeg kjøpte den fra engang men er mindre enn 5 år Endret 16. januar 2014 av raastad Lenke til kommentar
raastad Skrevet 18. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2014 (endret) har evt elkjøp noe direkte hp kontakt btw? slik at jeg kan sende datan til elkjøp, å så sender de den til hp? sist jeg gjorde pc service på elkjøp gjorde de en meget dårlig jobb :s klarer bedre selv :s men er komponenter som må byttes ut nå :s å det klarer jeg ikke evt noen som vet hvordan jeg får kontaktet hp norge direkte? Endret 18. januar 2014 av raastad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå