Caliber Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Lurte på om dette er mulig å oppdrive og om d er noe særlig stress å skifte HVIS jeg får tak i d? Kjøpte denne brenneren i hvit utgave 1 uke før de fikk den i sort på komplett. SURT. Har planer om å flytte den over i min neste pc og hadde da vært flott om ikke brenneren lyste opp resten av d sorte utstyret mitt. Takk på forhånd, - Cal Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hey Har hatt sølv kabinett frem til nå men har akkurat bestillt sort og da tok jeg bare å lakket spillerene mine i sort. Funker utmerket.. Ble myyyye finere enn å bare få slike fronter som man klistrer på,det er stygt! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Hey Har hatt sølv kabinett frem til nå men har akkurat bestillt sort og da tok jeg bare å lakket spillerene mine i sort. Funker utmerket.. Ble myyyye finere enn å bare få slike fronter som man klistrer på,det er stygt! Tror du misforstår, mener hele platikk deksler som brukes på frontene av spillerne, ikke stick-ons... - Cal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå