Gå til innhold

Kjøpe BenQ 24" XL2411T, eller vente på noe med G-sync?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg har lenge hatt lyst å kjøpe meg denne: BenQ XL2411T

Men nå som G-Sync er på vei inn på markedet her i Norge også, burde jeg bare vente? Blir det dyrt med en god skjerm med g-sync i forhold til denne?
Kan jeg evt. modde BenQ skjermen med et g-sync kit ved et senere tidspunkt? Noen som har noen råd? :p
-Mvh. Bjørn

Endret av Bearclaw
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

Jeg har lenge hatt lyst å kjøpe meg denne: BenQ XL2411T

Men nå som G-Sync er på vei inn på markedet her i Norge også, burde jeg bare vente? Blir det dyrt med en god skjerm med g-sync i forhold til denne?

Kan jeg evt. modde BenQ skjermen med et g-sync kit ved et senere tidspunkt? Noen som har noen råd? :p

-Mvh. Bjørn

G-sync blir et betydelig prishopp, og så vidt jeg har forstått vil ikke XL2411T få en G-sync-utgave.

Hittil annonserte g-sync-skjermer starter 2000 kr over de uten G-sync, og slik vil det nok være til sommeren.

Lenke til kommentar

G-sync blir et betydelig prishopp, og så vidt jeg har forstått vil ikke XL2411T få en G-sync-utgave.

Hittil annonserte g-sync-skjermer starter 2000 kr over de uten G-sync, og slik vil det nok være til sommeren.

BenQ kommer da med 120Hz G-Sync skjermer, men som du sier, så blir det nok ikke samme modell, og fort dobbel pris.

Jeg venter heller på FreeSync :D

Lenke til kommentar

Har du Nvidia GPU i 600 serien, eller senere?

Jeg har GTX 670 ja så jeg vet det støtter G-Sync ;) Ellers takk for svar!

Ja det jeg fryktet. Jeg tror jeg får bare droppe å kjøpe ny skjerm foreløpig, er ikke nødvendig, bare noe jeg har lyst på :p Har allerede en velfungerende 24" med gode farger etc., though 60Hz :p

BenQ kommer da med 120Hz G-Sync skjermer, men som du sier, så blir det nok ikke samme modell, og fort dobbel pris.

Jeg venter heller på FreeSync :D

Ja spent på AMD sin "counter" jeg også :D

Takker alle 3 for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...