Bearclaw Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Heisann. Jeg har lenge hatt lyst å kjøpe meg denne: BenQ XL2411T Men nå som G-Sync er på vei inn på markedet her i Norge også, burde jeg bare vente? Blir det dyrt med en god skjerm med g-sync i forhold til denne?Kan jeg evt. modde BenQ skjermen med et g-sync kit ved et senere tidspunkt? Noen som har noen råd? -Mvh. Bjørn Endret 15. januar 2014 av Bearclaw Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Har du Nvidia GPU i 600 serien, eller senere? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Heisann. Jeg har lenge hatt lyst å kjøpe meg denne: BenQ XL2411T Men nå som G-Sync er på vei inn på markedet her i Norge også, burde jeg bare vente? Blir det dyrt med en god skjerm med g-sync i forhold til denne? Kan jeg evt. modde BenQ skjermen med et g-sync kit ved et senere tidspunkt? Noen som har noen råd? -Mvh. Bjørn G-sync blir et betydelig prishopp, og så vidt jeg har forstått vil ikke XL2411T få en G-sync-utgave. Hittil annonserte g-sync-skjermer starter 2000 kr over de uten G-sync, og slik vil det nok være til sommeren. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 G-sync blir et betydelig prishopp, og så vidt jeg har forstått vil ikke XL2411T få en G-sync-utgave. Hittil annonserte g-sync-skjermer starter 2000 kr over de uten G-sync, og slik vil det nok være til sommeren. BenQ kommer da med 120Hz G-Sync skjermer, men som du sier, så blir det nok ikke samme modell, og fort dobbel pris. Jeg venter heller på FreeSync Lenke til kommentar
Bearclaw Skrevet 16. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2014 Har du Nvidia GPU i 600 serien, eller senere? Jeg har GTX 670 ja så jeg vet det støtter G-Sync Ellers takk for svar! G-sync blir et betydelig prishopp, og så vidt jeg har forstått vil ikke XL2411T få en G-sync-utgave. Hittil annonserte g-sync-skjermer starter 2000 kr over de uten G-sync, og slik vil det nok være til sommeren. Ja det jeg fryktet. Jeg tror jeg får bare droppe å kjøpe ny skjerm foreløpig, er ikke nødvendig, bare noe jeg har lyst på Har allerede en velfungerende 24" med gode farger etc., though 60Hz BenQ kommer da med 120Hz G-Sync skjermer, men som du sier, så blir det nok ikke samme modell, og fort dobbel pris. Jeg venter heller på FreeSync Ja spent på AMD sin "counter" jeg også Takker alle 3 for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå