AnonymDiskusjon Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Jeg har holdt på med ei jente i ei stund nå, og har ikke lagt skjul på at jeg er forelsket og virkelig liker henne. Har sagt nøyaktig hva jeg føler. Nå skal det sies at jeg selv er en ganske følsom gutt, og er redd for å bli såra. Men vet at man ikke kommer noen vei om man ikke tar noen sjanser. Skal prøve å fatte meg kort: Da jeg møtte henne hadde hun en jævlig innpåsliten eks. som ikke ville spille taket, og jeg sa at hun måtte velge mellom meg å han. Jeg klarte ikke forholde meg til at han skulle holde henne tilbake. Og hun sa hun ville ha meg, men måtte ha litt tid til å ordne opp med eksen da de hadde en ganske dyster fortid osv. Jeg sa at det var greit. Nå har det seg slik at hun er usikker igjen, da hun mener jeg fortjener bedre enn henne. Hun sier hun ikke vandt til at noen er så snill og omsorgsfull overfor henne som jeg er. (Ut i fra det hun har fortalt om eksen var han en slaskete kontrollfreak, som det virker som er redd for å være alene og derfor vil ha henne tilbake helt til han får nok igjen og sårer henne nok en gang. Han har såra henne flere ganger da de har prøvd på nytt flere ganger. En drittsekk i mine øyne.). Og hun sier hun ikke føler at hun viser bra nok overfor meg at hun setter pris på de tingene jeg gjør og hvordan jeg behandler henne. Men jeg føler det helt annerledes, har ikke møtt noen som henne før. Hun er snill og viser at hun bryr jeg som meg. Jeg blir glad hver gang jeg får melding av henne på facebook, hver gang jeg våkner å ser henne ligge ved siden av meg. Måten hun faktisk bryr seg om hva jeg sier, og måten hun holder rundt meg på om jeg er trist (Har hendt er par ganger av gode grunner). Alle disse tingene er det som gjør at jeg liker henne, og har gjort at jeg har forelsket meg så fort. Det at hun gjør meg så glad er alt jeg trenger, det er jo derfor jeg gjør slike små søte ting, fordi jeg mener hun fortjener det. Det er ikke for å imponere eller noe slikt, kun fordi hun er den hun er mot meg. Så hvordan kan jeg få henne til å bli hos meg? Altså det er jo en grunn til at hun ville ha meg fra starten av, og ja det var hun som ville ha meg. Jeg ga henne meg, og jeg tror at hun egentlig er like forelsket som meg, men eksen ødelegger for henne. Hva kan jeg si? Alt som kan hjelpe meg å få henne vil jeg være evig takknemmelig for, vær så snill hjelp meg! Kommer til å bli knust om jeg mister en så bra jente. Jeg aner ikke hva eksen og hun hadde sammen som var så spesielt, men hun er blitt veldig spesiell for meg. Vil ikke snakke dritt om eksen, da det kanskje sender feil signaler, og jeg vil helst ikke spørre om han heller. Vil bare få henne, klarer ikke tanken på å ikke få se henne mer. Anonymous poster hash: f14a7...534 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Har hun lave tanker om seg selv? Hun føler kanskje at hun ikke fortjener bedre enn han eksen? Du må fortelle henne at du ikke er summen av hennes dårlige erfaringer og at du selv kan bestemme hva som er bra nok for deg og at du vil bruke all tiden du må for å bevise for henne at hun er verdt det. At du aldri har møtt noen som henne eller følt noe som dette før. Gi henne komplimenter, fortell hva du føler. Si du er redd for å miste henne og det dere har sammen. Ikke greit det her. Virker som han har et tak over henne, et psykisk tak. Kanskje han er trygg i den forstand at han har vært der og du er ny og skummel på en måte og hun er ikke vant til å bli behandlet så bra. Lenke til kommentar
MonkeySeeMonkeyDo Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Bare vær deg selv rundt henne.Så ordner det seg nok. Lenke til kommentar
hellblazer91 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Må bare si at det er ikke lett å forutse hvordan ei slik jente kommer til å avgjøre, fordi at hu kommer nok til å fortsette å være usikker selv om hu har valgt å ha deg. Hu kommer nok til å tenke på ex-en en god tid framover selv om hu har deg som kjæreste, om dette avtar er litt usikkert. Men jeg synes hvertfall at du har gjort mye riktig, du har vært tydelig og har sagt hva du vil. Er litt værre med hu som tydelig sliter med selvtilliten sin og lar være å svare i frykt for å miste enten deg eller ex-en. Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Vel, hvis henne aldri klarer å være konkret (nok) mot noen, så får det være hennes problem. Det er ingen som gidder å akseptere hvilke som helst premisser over en uendelig tidsperiode uansett. Og så får dem som ønsker, vente lenge nok til dem ender opp med skjegget i postkassen, fordi dem ikke klarte noe annet enn å la være å ta ansvar for seg selv. Som med Curt Cobain. You did this to yourself. Endret 15. januar 2014 av Skallekos Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Vis henne innlegget ditt? 1 Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Jeg forstår egentlig ikke problemstillingen..? Drit i hva DU føler for et øyeblikk. Hva med ALT annet heller? Gi det noen måneder og du kommer deg nok til hektene igjen og er klar på nytt. Og jeg er enig med jenten jeg. Hun fortjener ikke deg uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå