MrRenefo Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Hei er ei jente eg liker så smått og eg tror vi har litt kjemi men er ikke min sterkeste side. Vi er ikke så veldig godt kjent/venner. Er når eg er på jobb vi treffes men vi jobber ikke sammen, vi prater endel når muligheten er der og små tuller litt. Så eg lurte på og spørre henne om hun kunne skrive inn navnet sitt på facebook på mobilen min så eg kan legge henne til som venn og se hvordan hun reagerer. Eller høres det bare veldig rart ut? Eg finner profilen hennes så eg kan legge henne til som venn når som helst, men var litt spent på eg se hva hun sier viss eg spør henne om og gjøre det. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Det er da vel bare hyggelig? Mange legger til folk de bare såvidt har møtt. Du kan jo si at du synes det er så hyggelig å prate med henne og gjerne vil legge henne til. Mest sannsynlig trenger du ikke å si noe heller Lenke til kommentar
MonkeySeeMonkeyDo Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Helt sikkert bare kjempekoselig det. Hvordan hadde verden vært i dag uten sosiale medier liksom? 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Det er ingen stor sak. Det er først når du poker henne at ting begynner å bli alvorlige. 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Uh-oh, man må passe seg for poke-funksjonen! Lenke til kommentar
KleinStein Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 100 pokes betyr ekte kjærlighet! 1000 pokes betyr intet mer enn at du er en psykopat. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå