Engelle Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Hei Har sett en del tråder rundt om på nettet hvor det er blitt spurt om "hvordan man får seg". Men her er det i 90% av tilfellene gutter det er snakk om. En skulle tro det var lett som ingenting for jenter å få seg sex, men så er jeg ikke så gammel (16) og vil gjerne ha en gutt som ser ok ut. Selv er jeg veldig pen og har fin kropp, men jeg er ikke kjent som "horete" som veldig mange på min alder og blir ikke så ofte skjekket opp. Om det er sånn oppmerksomhet så blir jeg heller "beundret". Jeg tror gutter tror jeg er "hard to get", men jeg har egentlig lave krav når det kommer til sex/ff/? og alt det der. Er ikke veldig ofte på fest. Kan liksom ikke vise at jeg er åpen i hvilke situasjoner som helst så hvor/hvordan bør jeg gå frem? Har jeg noen sjanse? Har som sagt utseende med meg og er høy så kan gå som 18-åring, men vil ikke akkurat ha sex med noen alt for gammel. Regner med dere skjønner. Noen tips? 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Kommer jo an på om du driter hvem du har sex med. Hvis du spørr en random gutt på skolen din om å ha sex vil nok de fleste si ja. Men så kommer de jo til å skryte etterpå og så vet hele skolen at dere gjorde det.. Hvis jeg var deg hadde jeg dratt på en fest prøvd meg Lenke til kommentar
Engelle Skrevet 15. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Tusen takk!! Endret 15. januar 2014 av Engelle Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Hvis man oppsøker noen av hankjønn og viser interesse, så burde det ikke være vanskelig. Vil anbefale noen du har følelser for, men det er ikke sikkert det er viktig for deg. Beskytt deg og kos deg, du er jo over lavalderen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Jeg legger inn en melding før forumet braker løs med kåte ungdommer som invaderer tråden. Moderatormelding Innlegg som er useriøse og kun er en "kontaktannonse" vil bli slettet og advarsel vil bli gitt 2 Lenke til kommentar
Engelle Skrevet 16. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2014 Takk til tvillingsjel, også! Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Mulig det blir litt "hardcore" hvis du spør om sex på skolen, men hvis du er på en fest så går det nok bra. Kanskje ikke bruke ordet "sex", men heller flørte litt med en fyr og spørre om dere skal gå til "xx" og "yy" (hvor dere kan være alene) Endret 16. januar 2014 av logaritmemannen Lenke til kommentar
Sportsgutten Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Finn deg en gutt som er singel som du liker godt, kanskje en i klassen din. Gå for han, så spør du om han eventuelt skal bli med ut på en fest, så tar du det derfra. Det stor stor respekt av at du ikke går på gutter som er 10 år eldre, noe som de fleste jenter på din alder syntes er attraktive, de blir som regel bare brukt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Du er jente, det er lett for deg, jeg håper du gjør noe av det som står ovenfor. Eller bare rett og slett spør og flørt med en singel gutt du liker. Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Finn deg en gutt som er singel som du liker godt, kanskje en i klassen din. Gå for han, så spør du om han eventuelt skal bli med ut på en fest, så tar du det derfra. Det stor stor respekt av at du ikke går på gutter som er 10 år eldre, noe som de fleste jenter på din alder syntes er attraktive, de blir som regel bare brukt. Så en gutt i hennes alder kan ikke bruke henne mener du? det der er en rar tenkemåte jeg faktisk har hørt før, men klarer ikke å forstå. 1 Lenke til kommentar
Engelle Skrevet 16. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2014 Thanks På fest, hvor stor sjanse er det for at en gutt jeg nesten ikke kjenner blir med? Jeg prøver neste helg, tenker jeg, men tar det litt som det kommer. Er såpass uerfaren som dere skjønner så veit liksom ikke hvordan jeg gir de signalene.. Så takk for hjelp Lenke til kommentar
Sportsgutten Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Thanks På fest, hvor stor sjanse er det for at en gutt jeg nesten ikke kjenner blir med? Jeg prøver neste helg, tenker jeg, men tar det litt som det kommer. Er såpass uerfaren som dere skjønner så veit liksom ikke hvordan jeg gir de signalene.. Så takk for hjelp Ganske stort sjanse for det. Når du har fått i deg litt alkohol så begynn å snakk med han, så er det meste gjort. Du får fortelle hvordan det gikk Lenke til kommentar
Sportsgutten Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Så en gutt i hennes alder kan ikke bruke henne mener du? det der er en rar tenkemåte jeg faktisk har hørt før, men klarer ikke å forstå. Klart han kan det, veldig vanlig det. Men siden vedkommende kun er ute etter å få seg noe mener jeg det er bedre at noen på hennes egen alder gjør det enn at en på 25 skal gjøre det, som kanskje har gjort mye annet rart, og kan ha en negativ påvirkning. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Å få et knull som ung jente må være noe av de enkleste som finnes i denne verden. 1 Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Klart han kan det, veldig vanlig det. Men siden vedkommende kun er ute etter å få seg noe mener jeg det er bedre at noen på hennes egen alder gjør det enn at en på 25 skal gjøre det, som kanskje har gjort mye annet rart, og kan ha en negativ påvirkning. Ja, skikkelig farlig å ha sex med en som kanskje vet hvordan man har det. 1 Lenke til kommentar
Engelle Skrevet 16. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2014 Å få et knull som ung jente må være noe av de enkleste som finnes i denne verden. Hahah javeljavel, jeg får vel klare det da. For meg har det vært mer enn sex tidligere. Men "å holde på"-begrepet (her i hvertfall) virker mer og mer latterlig for min del og forhold skal jeg ikke inn i på leenge. Så et sted må jeg starte. Lenke til kommentar
Allgemeine Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Finn deg en gutt som er singel som du liker godt, kanskje en i klassen din. Gå for han, så spør du om han eventuelt skal bli med ut på en fest, så tar du det derfra. Det stor stor respekt av at du ikke går på gutter som er 10 år eldre, noe som de fleste jenter på din alder syntes er attraktive, de blir som regel bare brukt. "en i klassen" for all del, IKKE en i klassen.. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 I motsetning til de fleste andre her ville jeg anbefale deg å finne deg en som er 1-2 år eldre. For det første, så har han nok noe erfaring fra før. For det andre er han gjerne utenfor dine vanlige kretser som sørger for at det blir mindre snakk om det på skolen osv. For det tredje synes han forhåpentligvis ikke ett ligg er noe som er verdt å skryte av på facebook. De fleste gutter vil nok ha en pen pulevenn skal du se. Ta initativet! Om det er på fest eller facebook er ikke så viktig. En "filmkveld" kan fort bli til noe mer. Bare sørg for at intensjonene dine er klare for han relativt tidlig, slik at ingen av dere for forhåpninger til et forhold etc, når det ikke er aktuelt. Det er ikke snilt å bruke noen for sex, uansett om man er gutt eller jente 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg