Ooooj Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Som tittelen sa burde jeg vente med å kjøpe oculus rift? Utvikler versjon nr.2 er jo full hd og har tracking system. Hva nytt kommer til forbrukerversjon? Jeg kommer til å gjøre en storhandel etter konfirmasjonen min i mai, så kan jo hende at forbrukerversjonen kommer til da. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Kan man bestille Crystal Cove? Hmm.. uansett. Så vidt jeg forstår, har Crystal Cove tracking system, posisjon systemet gjennom ett eksternt kamera du f.eks plasserer på pulten, ett bord osv, som leser bevegelsene dine. Dette er ett ikke helt optimalt system, i den endelige versonen kommer dette mest sansynlig til å være innebyd i selve hjelmen. Bordsett fra dette, vet jeg ikke hvordan annet snadder de har tenkt å putte i den endelige versonen. Mitt råd, vent en stund, i løpet av de neste mnd burde vi få en dato for den endelige versonen. Om du synes DEN datoen er for langt unna, da går det ann å bestille crystal Cove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå