chil Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Sitter å tenker på vannkjøling så fant jeg dette: er kjøling til Gpu.Nbrige og cpu http://www.itbutikken.dk/default.asp?sprog...47&varenr=47522 er sikkert ikke det beste man kan få tak i men for en pris!! ingen erfaringer? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 :o :o HIS Excalibur Radeon 9800 - skjermkort - RADEON 9800 - 128 MB var det et så heftigt skjermkort syntes du? Lenke til kommentar
stordraugen Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 fant ingen link men jeg ville ikke anbrfale itbutikken.... har dårlig erfaring med et skjermkort...... feil etter en uke...reperasjon.....samme kort tilbake etter 4 uker...... samme feil....2 mnd før jeg fikk ett nytt kort... Lenke til kommentar
Battone Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Dette var da helt forferdelig tåpelig da... :o :o Lenke til kommentar
simes Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 "]fant ingen link men jeg ville ikke anbrfale itbutikken.... har dårlig erfaring med et skjermkort...... feil etter en uke...reperasjon.....samme kort tilbake etter 4 uker...... samme feil....2 mnd før jeg fikk ett nytt kort... Wow. Her ser vi et godt eksempel på eksepsjonell tegnsetting. :o Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Prosessor, tilbehør -> PROFF PROFF Vandkølings system til CPU, Northbridge og Grafikkort 755,- NOK Lenke til kommentar
opticus Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 ja det her er for dumt.. hvor er linken? trokke det skjermkortet kjøler ned noe særlig godt Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Dette er rett link: http://www.itbutikken.dk/default.asp?varenr=49709 Og ja, fy F det var billig :o Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Dette er rett link: http://www.itbutikken.dk/default.asp?varenr=49709 Og ja, fy F det var billig :o men kvaliteten? hvis det er noen som har dette: speak out! edit: men se på lagerstatusen for ITButikken og grossisten... "]fant ingen link men jeg ville ikke anbrfale itbutikken.... har dårlig erfaring med et skjermkort...... feil etter en uke...reperasjon.....samme kort tilbake etter 4 uker...... samme feil....2 mnd før jeg fikk ett nytt kort... Wow. Her ser vi et godt eksempel på eksepsjonell tegnsetting. :o Lenke til kommentar
simes Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Fant ikke noe info om produktet på www.proff.dk da, så jeg vet ikke jeg. Kanskje noe merkelig? Var jo ufattelig billig i alle fall.. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 forstod jeg det slik at en skal henge denne saken bakenfor strømforsyningen og så skal luften fra den gå gjennom den sølvboksa og sikkert en liten radiator i den? dårlig løsning, for luften som kommer fra min enermax er ikke spesiellt kjølig i hvert fall Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Her er link: http://www.proff.dk/old/tek_models/FanV02.htm Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Ingen som hindrer deg i å koble på en radiotor og ha tanken inni kabinettet. Det settet kan vel være en billig inngangsbillett til vannkjøling... Lenke til kommentar
artoffiction Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 PROFF FANV02 is a wather cooling system to Intel P4 series and AMD XP serie. It is build as a external unit with wather cooler, and wather pump. And get efftective the hot wather out from the insite of the computer. Med så mye gramatiske feil på en kort tekst føler jeg meg ikke sikker på at dette firmaet er så voldsomt seriøst. Dessuten var det mye plast i dette systemet. Fikk ikke noe inntrykk av topp kvalitet akkurat. Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Den der såg ufattelig kjip ut... Hadde ikkje ikkje orka litt å sløst vekk penga på. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Feilpostet. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg