mannus Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 laCie rikiki usb 3 external hdd lager en pipe lyd i to minutter før den slutter. hdd'en vises ikke på mac eller windows pc. hjelp meg Lenke til kommentar
Illus Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Pipelyder i harddisker er aldri noe godt tegn. Har du backup av innholdet er det bare å kaste dritten og kjøpe ny (eller ta det på reklamasjon). Har du ikke backup og må ha hjelp av ibas til å hente ut filene rører du ikke disken noe mer da alt du gjør mest sannsynlig vil forverre situasjonen. Dersom du ikke bryr deg om innholdet og vil prøve å få disken til å spinne igjen så trenger vi litt mer informasjon. Spinner disken ? Dersom ikke er enten lesehodet dødt, parkert forkjært i eller utenfor platene. Mange morsomme muligheter Endret 15. januar 2014 av Illus Lenke til kommentar
mannus Skrevet 15. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2014 Pipelyder i harddisker er aldri noe godt tegn. Har du backup av innholdet er det bare å kaste dritten og kjøpe ny (eller ta det på reklamasjon). Har du ikke backup og må ha hjelp av ibas til å hente ut filene rører du ikke disken noe mer da alt du gjør mest sannsynlig vil forverre situasjonen. Dersom du ikke bryr deg om innholdet og vil prøve å få disken til å spinne igjen så trenger vi litt mer informasjon. Spinner disken ? Dersom ikke er enten lesehodet dødt, parkert forkjært i eller utenfor platene. Mange morsomme muligheter jeg har ingenting på harddisken den bare ble sånn etter jeg formaterte den med en windows pc har ikke mistet den eller noe sånnt. Lenke til kommentar
Illus Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Da ville jeg ha reklamert på den og fått en ny. Det er aldri et godt tegn når det begynner å komme lyder fra harddisken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå