Valkyria Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Tok en reformatering av PCen nå i helgen, og har lagt inn alt som trengs av oppdateringer etc. Jeg ser en del på twitch.tv, gjerne på en sideskjerm mens jeg spiller noe annet på hovedskjermen. Før har dette fungert fint, men etter reformateringen dropper fps i twitch til 3-8fps så lenge jeg er innpå et spill. om jeg alt-tabber spillet og kjører firefox fremst, er fps'en tilbake til normal. Noen som vet hva som forårsaker en slik nedgang av ytelse etter en reformatering? Kjører Windows 8 takk Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 15. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2014 etter litt research oppdaget jeg at det ikke bare er flash som lagger. Det er rett og slett alt grafisk. Jeg så at animasjoner på smileys i skype var også redusert til ~3 fps Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Du mangler skjermdriver. Finn frem navnet på skjermkortet ditt og last ned skjermdriveren til grafikkkortet ditt. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 16. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2014 Nope. Nyeste skjermkortdriver var første jeg la inn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Nope. Nyeste skjermkortdriver var første jeg la inn Det første du bør legge inn er chipsetdriverne.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå