Gå til innhold

Dommen: Oculus Rift: Crystal Cove

Anbefalte innlegg

Tviler på den noen gang blir helt ferdig, derfor jeg kjøpte prototypen i tilfelle

Tror du virkelig folk har investert så mange millioner i et produkt som aldri skal lanseres? Det er ganske sikkert at det lanseres, når er et annet spørsmål.

Men ja, jeg ser ikke helt problemet her, det kunne vel ikke stått bedre forklart at dette var en DEV versjon, og at versjonen som lanseres blir mye bedre. Har du ikke fått med deg det har du egentlig bare deg selv å skylde..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså dere..

Man klarer jo fint å bruke vanlige kikkerter uten briller ved å justere fokuseringen for å kompensere. Antar at noe av det samme vil være mulig på Oculus rift HVIS det viser seg å være vanskelig å bruke briller samtidig (noe en annen kar her tilbakeviser etter egen erfaring)

Eh... jeg tror ikke Oculus kan stilles inn på. Det er så vidt jeg vet bare to skjermer. Men det var betryggende å høre at noen hadde brukt dem med briller. Mulig jeg kjøper meg et par små, komfortable briller som passer fint inn.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Tror du virkelig folk har investert så mange millioner i et produkt som aldri skal lanseres? Det er ganske sikkert at det lanseres, når er et annet spørsmål.

Men ja, jeg ser ikke helt problemet her, det kunne vel ikke stått bedre forklart at dette var en DEV versjon, og at versjonen som lanseres blir mye bedre. Har du ikke fått med deg det har du egentlig bare deg selv å skylde..

Jeg viste hva jeg kjøpte, jeg hadde bare ikke tålmodighet nok til å vente men jeg skjønner ikke hvordan hele greia funker uansett

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...