Jofrode Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Ja jo men her har du vannkjøling og gode vifter også ssd. Koster og være kar ny pris var som e regnet ut 6664 Lenke til kommentar
Trimax Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2014 Ja jo men her har du vannkjøling og gode vifter også ssd. Koster og være kar ny pris var som e regnet ut 6664 Sant det, men gjelder å ha råd til alt også Tingen er at jeg kunne nok ikke gitt mer enn 4000 om jeg skulle klart å få en hel maskin til slutt Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Stemmer det. http://www.netonnet.no/art/data/komponenter/grafikkort/amd-pci-e/sapphire-r92904gbtri-xoc/198872.7064/ Venter på skjermkort til denne prisen så ja det koster Lenke til kommentar
Trimax Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2014 Såpass ja! hadde ikke klaget om jeg kunne kjøpt det for å si det sånn Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Hehe spise nudler slutte og røyke var en god ting for meg hehe Lenke til kommentar
Trimax Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2014 Hehe spise nudler slutte og røyke var en god ting for meg hehe Spiser over gjennomsnittlig mye pga jeg trener en god del, ingen røyk eller snus... så pengene blir bokstavelig talt spist opp for min del Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Oket dårlig med nudler da . trener selv i perioder og da blir det mye kjylling og ris sweetchilie Lenke til kommentar
Trimax Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2014 Ingen dum kombo det trener stort sett hver dag, om ikke 2 ganger daglig også ofte. så da blir det en del mat! Men må jo hvile innimellom også, da kan det være greit med en maskin istedenfor å sitte å glo i tv-en tenkte jeg Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Såpas det er bra du har vel mye i mark benk og bøy da? Synes det er bedre og trene 3 dager i uka en 5 feks kansje bare jeg som trenger litt vile etter trening økta Tven blir man fort lei av ja Lenke til kommentar
Trimax Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2014 Trener ikke benk men knebøy trente jeg på 130kg i noen måneder før jeg fikk meg en smell i låret Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 okey. ikke galt lenge sia jeg har testa bøy. Kjipt da håper det gror seg til og ikke varie men Lenke til kommentar
Trimax Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2014 Rift i ene muskelen på forsiden, så tar litt tid, men ordner seg nok! skal gå for å trene nå faktisk! så vi snakkes muligens seinere Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Får håpe det ordner seg raskt Da får du ha en god trening økt. jepp det gjør vi.. Lenke til kommentar
Trimax Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2014 Får håpe det ordner seg raskt Da får du ha en god trening økt. jepp det gjør vi.. Men har du i utgangspunktet tenkt å kjøpe alt nytt da? Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 hei igken ja var planen det Lenke til kommentar
Trimax Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2014 hei igken ja var planen det Men om jeg sku kjøpt alt hadde det vel allikevel sprengt budsjettet mitt ganske kraftig? Lenke til kommentar
Trimax Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2014 hei igken ja var planen det Men om jeg sku kjøpt alt hadde det vel allikevel sprengt budsjettet mitt ganske kraftig? hei igken ja var planen det Da med prosessor og det som er Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 tror det ja. du kan kjøpe komplett vist du ønsker eller så finner jeg altid ut av noe der også Lenke til kommentar
Trimax Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2014 tror det ja. du kan kjøpe komplett vist du ønsker eller så finner jeg altid ut av noe der også Max-en min ligger på 5500, har ikke mulighet til å gå over det for øyeblikket, så sånn er det hos meg.. Men det er vel i minste laget for alt Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 svarer deg i morra når e kommer hjem på det. men ikke usansynlig det kan la seg gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå