MotoG Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Blåmaskehonningeter Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 En praktfull fugleart jeg aldri har sett før. Hvor har du festet den til brikken? Knallfint foto! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 15. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2014 En praktfull fugleart jeg aldri har sett før. Hvor har du festet den til brikken? Knallfint foto! Mvh Nils Christian Takker så mye for kommentaren. I vill tilstand holder denne arten til i Australia, men denne er festet til brikka i Loro Park på Tenerife. Den var friflyvende sammen med mange andre arter i den store innhegningen i parken. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Flott bilde av en vakker modell i fine omgivelser Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Hei, Motog. Et aldeles praktfullt bilde av "blåmasket honningeter", - en fugl jeg ikke visste fantes, men som er utbredt i det nordlige Australia og på Ny-Guinea, blant annet. Flott positur, utrolig skarphet, troverdige farger og perfekt bakgrunn, - et fugleportrett av sjelden kvalitet ! Er bildet tatt i et naturlig habitat, eller i fuglepark / dyrepark ? Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Hei, Motog. Et aldeles praktfullt bilde av "blåmasket honningeter", - en fugl jeg ikke visste fantes, men som er utbredt i det nordlige Australia og på Ny-Guinea, blant annet. Flott positur, utrolig skarphet, troverdige farger og perfekt bakgrunn, - et fugleportrett av sjelden kvalitet ! Er bildet tatt i et naturlig habitat, eller i fuglepark / dyrepark ? Vennlig hilsen Albert. Hei, igjen. Hadde jeg lest kommentarer før jeg selv skrev en, behøvde jeg ikke å ha stilt spørsmål Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Tror ikke jeg sett den førr? Nei bare tøyser lit, flott modell Melvin Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg