Kurt Lekanger Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Lanserer 6-tommers gigantmobil.HP prøver seg på mobiler igjen Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 "5 maill" og "Remember the tinme" Bra jobba, HP. 5 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Likte designet, selv om det kanskje var hakket feminint. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Jeg syntes utseendet (gullkanten og den teksturen eller mønsteret på baksiden) var litt merkelig til jeg så at de fokuserte på India - da gav det plutselig mening. Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Fortsatt ingen som har gjort det, så jeg tar oppgaven: Litt lav oppløsning på skjermene? I alle fall om man tenker på det konkurrentene tilbyr... Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Fortsatt ingen som har gjort det, så jeg tar oppgaven: Litt lav oppløsning på skjermene? I alle fall om man tenker på det konkurrentene tilbyr... Glemte forsåvidt å tenke på prisen; disse blir vel forholdsvis billige, så det er vel egentlig helt greit. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Jeg syntes utseendet (gullkanten og den teksturen eller mønsteret på baksiden) var litt merkelig til jeg så at de fokuserte på India - da gav det plutselig mening. De fokuserer ikke nødvendigvis på India, men de slipper den først i India. Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Fin telefon, selv om gull er teite greier. Men skulle helst sett at de kuttet litt "dødrom" i høyden hvor det ikke er skjerm. HTC sliter med det samme. Samsung og LG ser ut til å ha skjønt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg