Gå til innhold

Svindler på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Har nettopp fått bekreftet fra politiet at jeg har blitt svindlet for et par tusenlapper ifbm kjøp av datamaskin på bruktmarkedet. Selgeren var en kjenning av politiet.

Han driver visst med dette på fast basis i følge dem, så dette er en "heads up" til andre som driver og skal kjøpe. Vær litt ekstra påpasselig.

Får ikke svar fra noen som er ansvarlige for bruktmarkedet, så jeg poster det her.

Mvh

Per Gunnar Hansø

Endret av pergh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde nokon lurt meg hadde eg nok dukka opp på døra deira med eit par kompisar og baseball kølle.

Kvifor er ikkje han pågrepe når politiet veit og mest truleg har bevis?

oooh sertified bad ass !

:rofl:

Har nettopp fått bekreftet fra politiet at jeg har blitt svindlet for et par tusenlapper ifbm kjøp av datamaskin på bruktmarkedet. Selgeren var en kjenning av politiet.

Han driver visst med dette på fast basis i følge dem, så dette er en "heads up" til andre som driver og skal kjøpe. Vær litt ekstra påpasselig.

Får ikke svar fra noen som er ansvarlige for bruktmarkedet, så jeg poster det her.

Mvh

Per Gunnar Hansø

du har ikke kopi av annonsen?

Lenke til kommentar

Har selv blitt svindlet på bruktmarkedet fra en norsk kar i Oslo. Så noe nytt er det ikke.

Men ikke lett å si om det er samme personen siden ikke noe navn er nevnt. (han hadde dog mest sannsynlig brukt sitt ekte navn, uten at det gjorde noe fra eller til)

Fikk hentet ut navn på foreldre og søsken, men fordi jeg bare var nærmere 99 % sikker, og jeg på den tiden var blitt ganske lei, så gadd jeg ikke ta meg bryet med å ringe de. Burde kanskje gjort det, men gikk i glemmeboka.

Ansatt i posten, og student på BI...

Lenke til kommentar

du har ikke kopi av annonsen?

Nei, men han "solgte" en bærbar Toshiba Z830. Lå ute forrige helg.

Har selv blitt svindlet på bruktmarkedet fra en norsk kar i Oslo. Så noe nytt er det ikke.

Men ikke lett å si om det er samme personen siden ikke noe navn er nevnt. (han hadde dog mest sannsynlig brukt sitt ekte navn, uten at det gjorde noe fra eller til)

Fikk hentet ut navn på foreldre og søsken, men fordi jeg bare var nærmere 99 % sikker, og jeg på den tiden var blitt ganske lei, så gadd jeg ikke ta meg bryet med å ringe de. Burde kanskje gjort det, men gikk i glemmeboka.

Ansatt i posten, og student på BI...

Han brukte sitt virkelige navn, ja, men jeg ønsker ikke å annonsere det på et åpent forum slik som dette. Men ut fra dialekt og talemåte virker han å være født og oppvokst litt nord om Oslo en plass.

Lensmannen i området hadde kjenskap til ham, og han holdt visst på slik med småsaker som vanligvis ikke ble anmeldt. Men blir det nok anmeldelser ryker han vel inn, forhåpentligvis.

Mvh

Per Gunnar Hansø

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...