Dragavon Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Er dette relevant i den juridiske delen av spørsmålet? Ikkje i det hele tatt. Poenget mitt er å gi faen i jussen og bare flytt. Lenke til kommentar
Goggen 80 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Vel, førstepost sier klart og tydelig "har huseier krav om å ta hensyn". Så den ønskelige løsningen er naturligvis at huseier tar hensyn. Likevel noget uklart hva han legger i å ta hensyn. Særlig når han svarer at han nekter å forholde seg til hvorvidt stillhet fra bikkja er mulig. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Likevel noget uklart hva han legger i å ta hensyn. Særlig når han svarer at han nekter å forholde seg til hvorvidt stillhet fra bikkja er mulig.Vel, det vil være mulig å finne andre løsninger for å sørge for at bjeffinga ikke plager nabo/leietaker. Enten ved å la bikkja ha sin faste plass et annet sted, eller mer drastisk ved å isolere. 1 Lenke til kommentar
Goggen 80 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Vel, det vil være mulig å finne andre løsninger for å sørge for at bjeffinga ikke plager nabo/leietaker. Enten ved å la bikkja ha sin faste plass et annet sted, eller mer drastisk ved å isolere. Joa, men ideen om dette som en: "what if" plan (som er hva TS selv etterspør), virker lite trolig. At man skal få gjennom disse med tvang og henvisning til paragrafer, i et tilfelle hvor løsning i minnelighet svikter. Særlig hvis han ønsker å bli boende der lenge (noe som for øvrig også var litt uklart om han ønsket eller ikke). Lydisolering nevnte jeg selv allerede i mitt første innlegg (men den leste du kanskje ikke så nøye?). TS virket ikke videre interessert i forslaget etter hva som kom fram i resten av tråden. Endret 15. januar 2014 av Goggen 80 Lenke til kommentar
Jarvis Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Joa, men ideen om dette som en: "what if" plan (som er hva TS selv etterspør), virker lite trolig. At man skal få gjennom disse med tvang og henvisning til paragrafer, i et tilfelle hvor løsning i minnelighet svikter. Særlig hvis han ønsker å bli boende der lenge (noe som for øvrig også var litt uklart om han ønsket eller ikke). Lydisolering nevnte jeg selv allerede i mitt første innlegg (men den leste du kanskje ikke så nøye?). TS virket ikke videre interessert i forslaget etter hva som kom fram i resten av tråden. Nei, det er bare deg, deg og din manglende evne til å holde en rasjonell og saklig dialog. 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Sånn en 'quick fix' er jo rottegift og leverpostei. Men jeg tror TS muligens ønsker å terminere kontrakten av andre grunner enn hunden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå