Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kronisk betennelse i muskel/senefeste ved hoften

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Var hos legen i slutten av november med noe som viste seg var betennelse i muskel/senefestene på utsiden av hoften (den kulen som stikker ut ca 10cm nedenfor beltet på en mann).

Fikk en kur med betennelsesdempende, som fjernet litt av problemet, men hvis jeg gikk mer enn 20min, så kjentes det fortsatt ut som jeg hadde løpt maraton.

Jeg gikk derfor til en naprapat (som ble anbefalt av legen) og problemet var altfor korte sener/muskler, etter to behandlinger der, så var problemet med at jeg ble støl etter 20 min gange borte. Det hjalp vesentlig mer en betennelsesdempende for å s det sånn. Iflg naprapaten, så skulle betennelsen gi seg etterhvert.

For et par uker siden, så syntes jeg det begynte å bli litt verre igjen, så jeg begynte å ta noen øvelser for å varme opp musklene i beinet (utfall/knebøy), for så å strekke ut 2-3 ganger daglig. Samtidig tok jeg ibux (ikke pga smertene, men pga betennelsesdempende effekt) 3-4 ganger om dagen i ca en uke.

Nå, en måned senere kjenner jeg fortsatt at noe er "galt", det stikker bittelitt og av og til kjennes det litt som om jeg har sand i muskel/senefestet. Det minner mest om at det klør inne i muskel/senefestene.

Spørsmålet er om det er noe vits å dra til legen igjen, eller om det er normalt at det tar så lang tid å bli helt frisk?

Anonymous poster hash: 709a2...50d
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...