-Just-Me- Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) For noen dager siden var jeg litt uheldig og fikk en fin bulk på høyre side i sideskjermen. Dro innom toyota-verkstedet mitt og der sa de at den må byttes, og prislappen blir rundt 7000, hvis jeg skulle gjøre det der. Gidder ikke bytte den før til våren, i tilfelle det skulle skje noe igjen før snøen forsvinner. Har null peiling på bil, og er det noen som vet om jeg kan få tak i bildelen, slik at jeg kan få noen andre til å sette den på for en rimeligere penge? Er denne delen som må byttes; Er en Toyota Corolla 1.4 sol D-4D 2005 modell Takker på forhånd Edit: Er forresten i Arendal-området, hvis det er noen lokalkjente her Endret 15. januar 2014 av The Catalyst Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Det heter forskjerm. Prisen høres faktisk helt grei ut med tanke på at den også må lakkeres. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 15. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2014 Det heter forskjerm. Prisen høres faktisk helt grei ut med tanke på at den også må lakkeres. Forskjerm** haha. Takk! Syntes han sa sideskjerm. Men hørte vel feil der i snøvinden Hmm, ja, greit da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå