StigØyvann Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Snart kan du <i>nesten</i> ta med deg ferien hjem.Videokamera for Oculus Rift Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Arh. Av og til lurer jeg på om Rift er en konspirasjon for å plage folk som meg. "La oss utvikle et produkt folk har ekstremt lyst på, publisere en jevn strøm med nyheter om hvor fett det er, men aldri komme med en lanseringsdato." Kan bli gal av mindre... 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Jeg er vanligvis ikke en konspirasjonsteoretiker, men her tror jeg du er inne på noe. Lenke til kommentar
arthon Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Arh. Av og til lurer jeg på om Rift er en konspirasjon for å plage folk som meg. "La oss utvikle et produkt folk har ekstremt lyst på, publisere en jevn strøm med nyheter om hvor fett det er, men aldri komme med en lanseringsdato." Kan bli gal av mindre... Har du veldig veldig lyst på et sånt sett, så er det bare å kjøpe..........Oculus Development Kit - 300.00 USD Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Arh. Av og til lurer jeg på om Rift er en konspirasjon for å plage folk som meg. "La oss utvikle et produkt folk har ekstremt lyst på, publisere en jevn strøm med nyheter om hvor fett det er, men aldri komme med en lanseringsdato." Kan bli gal av mindre... Har du veldig veldig lyst på et sånt sett, så er det bare å kjøpe..........Oculus Development Kit - 300.00 USD Nei! Jeg vil ha den ferdig versjonen, og jeg vil ha alle de stilige tingene de arbeider med! Aller helst levert på døren i kveld! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+654231 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Så skal man kanskje lige så godt se på denne?: http://www.kickstarter.com/projects/95342015/360o-for-gopro-dslr-video-and-compact-cameras-ocul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg