Joachim_F Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Første del av det folkefinansierte eventyret har fått lanseringsdato.Broken Age dropper «early access» Lenke til kommentar
SirRobert Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Dette skal selvsagt kjøpes. Men jeg hadde blitt litt mer fornøyd med en GOG.com utgivelse. Det er jo helt latterlig at Steam får eksklusivitet. Nå er ikke det uvanlig, men ugunstig likevel. Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Dette skal selvsagt kjøpes. Men jeg hadde blitt litt mer fornøyd med en GOG.com utgivelse. Det er jo helt latterlig at Steam får eksklusivitet. Nå er ikke det uvanlig, men ugunstig likevel. Hvis du mener GOG og Steam sammen kan jeg være enig, men hvem vet? Kanskje Valve betaler for eksklusiviteten. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Har spilt det et par timer nå, og jeg storkoser meg. Herlig humor, artige karakterer, og ikke minst følelsen av at noe er skikkelig skikkelig galt "bak teppet". Elsker det! 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Er det dette spillet som fikk så mye penger i Kickstarter ?Mener og huske de startet med et annet spill og.Lager Tim Schafer mening i gåtene eller er det bullshit som Monkey Island, det spillet var ikke morsomt i det hele tatt,Er fan av Broken Sword, og liker når ting er litt mer logisk.Visst noen har tips for andre Point and Click si ifra. har tenkt og kjøpe en god del på Gog og Steam. Endret 17. januar 2014 av Realzi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå