Gå til innhold

Ha ekstrajobb ved siden av offshorejobb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke 50% skatt på jobb nr. to hvis man jobber offshore?

Du betalar skatt etter kor stor inntekt du har. Har du nådd toppskatt trinn 2, så er det nær 50% på inntekt over det. Det har ingenting med offshorejobb å gjere, men kva inntekt du har.

Utdanning er ikkje dumt, om du har lyst å jobbe med sånt i framtida.

Lenke til kommentar

Takk for svar!

Det er ikke pengene jeg er ute etter, men noe å ta seg til i friperioden.

Men samtidig skal jeg jo ikke bare jobbe.

Videre utdanning innen det jeg driver med nå er ikke noe jeg ønsker, hvertfall ikke med det første.

Har sett og hørt litt om flyvert, men er det mulig å ha deltidsjobb som det? :-P

Også litt mer givende jobb en å kjøre truck på et lager..

Lenke til kommentar

Hva med å jobbe for ideelle organisasjoner? Neppe noe å bli rik av i kroner og øre (noe jeg antar at du har nok av uansett), men kan se for meg at man fort får mange positive opplevelser. Her kan man nok også jobbe omtrent akkurat så mye som man vil.

Lenke til kommentar

Takk for svar!

Det er ikke pengene jeg er ute etter, men noe å ta seg til i friperioden.

Men samtidig skal jeg jo ikke bare jobbe.

Videre utdanning innen det jeg driver med nå er ikke noe jeg ønsker, hvertfall ikke med det første.

Har sett og hørt litt om flyvert, men er det mulig å ha deltidsjobb som det? :-P

Vurdert å studere noe annet da? Altså ikke videre utdanning innen det du driver med, men noe å falle tilbake på, eller bare noe du finner interessant.
Lenke til kommentar

Utdanning innanfor noko anna kan kanskje vere meir givande då, dersom du på sikt ser for deg å skifte felt. Jobbar du samtidig så går det fort 3-5 år, og du kan ha fått kompetanse innan eit anna fagfelt.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...