RaW_DeNiM Skrevet 20. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2014 vil vel kjenne det ett par uker fremover. er en uke siden hos meg i morgen.. minimalt med smerter. bare god å øm om morgenen og når jeg tygger litt hardere ting. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2014 Første dag på 14 dager jeg ikke har tatt smertestillende... .oh yea. Tok piller en uke før jeg fjerna den og^^. Så det må jo være ett godt tegn... Håper jeg Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Jeg hørte også om disse voldsomme smertene folk hadde opplevd. Fikk resept på en pakke Paralgin Forte fra tannlegen og tok 3 stk etter jeg hadde operert. Blei god stemning den ettermiddagen, men fant ut da de gikk ut at jeg faktisk ikke hadde noen smerter i det hele tatt. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 22. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2014 hehe Noen som er heldig og noen som ikke er så heldig. Som nevnt før så hadde jeg ikke smerter det første døgnet.. meeeen... Vel. er mye bedre nå heldigvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå