LoveAmiga Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Større musikksamling enn deg antar jeg. AtW Mulig det. Men jeg har 21000 selv-rippede sanger og søkeresuktatene kommer opp før jeg rekker skrive dem ferdig. 2 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Til dere som kjenner winamp så god jeg har fått det slik at den laster automatisk ned en poddcast fra NRK sine sider jeg forstår ikke helt hvordan det henger sammen Nå er jo behovet å laste ned fler podcaster fra ekko viten siste uke ( jeg gjør det vanligvis i helgen ,-lørdag eller søndag ) for så høre på disse sendingene Dette må jeg gjøre manuelt. Derfor er det lit rart at programmet kan finne på å laste ned en , bare en tilfeldig podcast fra disse sidene Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 At itunes ikke er spesielt bra gjør ikke winamp bedre, det er en spiller som har blitt forbigått. AtW Jeg kjøper mine egne CD'er. Ripper dem i Winamp til mp3 som automatisk kommer opp med navn på sangene når jeg ripper dem. Når jeg spiller av sangene får jeg automatisk opp teksten til sangene. Hva mangler jeg? Litt sent svar kanskje, men du mangler kvalitet på rippinga di. Her er en guide til hvordan du får beholdt kvaliteten på låtene du selv ripper; http://blowfish.be/eac/Setup/setup1.html .FLAC http://www.dbpoweramp.com/dmc.htm .MP3 (og resten..) Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Ehhehheh du foreslår program som koster penger? La meg tilby løsningen: Exact Audio Copy, det beste er gratis! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Ja, EAC er best for å rippe. Og jeg ser ikke noe poeng i å ikke rippe til flac, selv om manikke hører forskjell mellom mp3 og flac er man sikret fremtidig kompatibilitet, og en (i de fleste tilfeller nesten), perfekt kopi, som man ikke trenger å rippe igjen. AtW Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Har en sterk følelse at nye Winamp kommer til å bli bloatware akkurat som alle tidligere populære programmer. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 har Microsoft nå lagt inn en slag sperre for winamp på den siste windows 7 oppdateringen , for hos meg har programmet sluttet å fungere ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg