Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er han forelsket i meg?

Anbefalte innlegg

Han forteller meg at han er glad i meg, at han savner meg, at jeg er vakker og han gleder seg hver gang til vi skal møtes. At kyssene våre gjør at han klarer seg gjennom uken.
Han oppsøker meg, og prøver alltid å oppholde seg i nærheten av meg. Ser ofte på meg og smiler, holder meg ofte i hendene, kysser meg lidenskapelig.

Tror dere han er forelsket i meg?

Jeg er nemlig hodestups forelsket i han. Så mye at det gjør vondt, at jeg føler meg nødt til å fortelle det til han neste gang vi møtes.

Skal jeg fortelle ham det, eller ta det med ro?

Anonymous poster hash: 653b4...f6e
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg trur han er forelska i deg 100%.

Men den stygge sannheten er jo at det er veldig mye som kan spille inn her, Jeg har fungert som en "Rådgiver" for flere venner når det kommer til forhold.

jeg har opplevd at personer kan si alle de peneste orda i verden om en annen person uten at det ligger noe bak det. og noen eksempler er:

Han har vært ensom og deprimert lenge og du er den som har vist interesse for han og velger da og ikke være ensom lenger og sier mye pent/romantisk for og beholde deg selvom han ikke er interessert men bruker deg for og ikke være ensom

Han kan nettop ha vært gjennom et forhold/romanse som har såret han og han sier alt som er pent om deg for og få deg inn i et forhold som fungerer som en "fallback" for han.

Han kan være som jeg var en stund, en som bruker i overkant romantiske fraser og ord på riktig tid og sted for og sjarmere deg uten egentlig og mene det man sier men kun for og glede deg, noe som ikke er så fælt men noen av oss elsker og komplimentere og spre glede til andre uten at vi mener det vi sier.

Jeg kjenner ikke deg og ikke han og vet ikke hvor dere er i forholdet, om dere har historie osv. Det er veldig dramatisk det jeg skriver men det er noen av tinga jeg selv har opplevd har skjedd. Folk spiller på følelser/romanse til egen vinning. Altså følelsenes svar på vinningskriminalitet.

Lenke til kommentar

Du skal være rimelig blåst i hodet om du kysser med en person og forteller at du er glad i han/hun, uten å mene noe mer enn at dere er venner.

Ja, jeg sier jeg er glad i personer selvom jeg ikke ser på dem på kjærester men så kysser jeg aldri med dem eller utfører noe seksuelt/intimt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

"Føkk, hu der var heit og jeg bare MÅ stikke pikken i musa hennes. Hva kan jeg gjøre eller si for å få henne på kroken? Jo, jeg vet! Jeg sier hun er vakker og pen og at jeg savner henne og alt det mølet der, det bruker jenter å falle for!"

*DING* *DING* *DING* CHICKEN DINNER!

Anonymous poster hash: a3ddc...1cd
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Godt å høre. Kan jeg spørre han om vi skal bli kjærester eventuelt fortelle han at keg er forelsket eller bør slike ting gå automatisk?

Og til ab over meg: han er ikke den typen.

Spørre om dere er skal bli sammen er litt barneskolen si heller: så hva er vi nå? kjærester eller? neste gang dere evt kliner

Lenke til kommentar

Dersom du vet det, så er faktisk tråden helt unødvendig. Da er han jo forelsket i deg. Men når sant skal sies finnes det manipulerende svin. Kjærligheten kan gjøre deg blind.

Trodde du spurte fordi du var redd for å bli brukt eller noe.

Lenke til kommentar

Godt å høre. Kan jeg spørre han om vi skal bli kjærester eventuelt fortelle han at keg er forelsket eller bør slike ting gå automatisk?

Det bør komme automatisk, med mindre man går på barneskolen. Basert på det du skriver høres det allerede ut som dere er sammen.

Lenke til kommentar

"Føkk, hu der var heit og jeg bare MÅ stikke pikken i musa hennes. Hva kan jeg gjøre eller si for å få henne på kroken? Jo, jeg vet! Jeg sier hun er vakker og pen og at jeg savner henne og alt det mølet der, det bruker jenter å falle for!" *DING* *DING* *DING* CHICKEN DINNER! Anonymous poster hash: a3ddc...1cd

Pleier og virke bra det ja.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...