halaa Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Hei De av dere som har/har hatt erfaring med acer bærbare pc-er. Hva synes dere om kvaliteten på disse pc-er? sånn generelt mener jeg. Tenker å gå for denne http://www.komplett.no/acer-aspire-m5-581tg-156-hd/781714, men hører om at folk er litt misfornøyd med Acer merke sånn generelt. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 De er kjent, eller beryktet, for å proppe maskinene fulle av drittvare. I hvert fall maskiner ment for forbrukere. Kjenner ikke til bedriftsproduktene deres så godt, men bedrifter går gjerne for enten Dell, HP, Lenovo eller Apple... Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Har en Aspire 5920G fra 2007 som fremdeles funker greit, bortsett fra at batteriet har tatt kvelden. Men det er jo ikke uvanlig etter noen år. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Hadde en 5920G som holdt i mange år. Min søster har en 5930G som er fra 2008, fungerer fint enda, til og med batteriet holder en stund enda. Har en 3820TG som jeg bruker på senga, like god som ny enda (med unntak av litt tapt batteritid så klart). Men kvalitetsfølelsen på acer er ikke så god som på f.eks lenovo - sånn på generell basis. Mye plast, og ofte kjipe tastaturer/touchpader. Om det er viktig så kan du vurdere å kikke på lenovo - eller asus. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Når jeg kun snakker om min erfaring så er de meget gode! Kjenner en student som har en acer bærbar. Han har sikkert mistet den 3 ganger i gulvet, sølt vann over den, mat over den samt hatt den i sekken hver eneste dag, men den holder fortsatt koken Det at de stapper maskinene med programvare som er uønsket kan stemme, men det er det mange som gjør. At acer skal være værre enn andre har jeg hørt, men det er uansett bare til å fjerne dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå