kaaasen Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Såklart det finnes norske jenter som ikke er interessert i innvandrergutter. Akkurat som det er norske gutter og menn som ikke ofrer innvandrerkvinner en tanke. Sånn er livet. Endret 16. januar 2014 av melvin1907 4 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Det er nok fordi de vet/er redde for at du bare er ute etter å bruke dem. Det er ihvertfall jævla vanlig blant ''balkankarer'' å kalle norske jenter ''horer'' og bruke dem til de blir lei for så å gå til ''gamlelandet'' og hente seg ei jomfru fra landsbygda der som de kan gifte seg med. Holdningen om at du ikke er 'norsk' heller selv om du har levd i norge hele ditt liv er også ikke så veldig attraktiv.. du fremstiller deg selv som om det skulle vært en skam å være norsk, noe det på ingen måte er. Vær mer imøtekommende så åpner mange dører seg. 8 Lenke til kommentar
lion22 Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2014 Jeg er wahlberg typen , og gjett hva forrige uke ble det 2 stk på en kveld Takk for alle tilbakemeldinger ellers vil jeg si til dere som sier : ja du må passe på holdningen eller du må dat og her , jeg vil og kan ikke være noe annet en meg selv og det funker visst bare må være litt tålmodig, som sagt finnes det norske gutter som ikke vil ha noe med utenlandske jenter å gjøre, og det var det jeg ville vite og det er jo slik alle har sin smak.. vær imøtekommende du er jo det når du går ut : du møter folk og vil bli kjent med nye folk. og det dummeste er å si " er player " jenter går ut og later som de drikker seg full kler seg så kort som mulig, neste gang husker de ikke hva de har gjort later som hvertfall skal mye til at du ikke husker hva du har gjort da må du drikke minst 10 øl ++ andre sots . Lenke til kommentar
lion22 Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2014 Det er nok fordi de vet/er redde for at du bare er ute etter å bruke dem. Det er ihvertfall jævla vanlig blant ''balkankarer'' å kalle norske jenter ''horer'' og bruke dem til de blir lei for så å gå til ''gamlelandet'' og hente seg ei jomfru fra landsbygda der som de kan gifte seg med. Holdningen om at du ikke er 'norsk' heller selv om du har levd i norge hele ditt liv er også ikke så veldig attraktiv.. du fremstiller deg selv som om det skulle vært en skam å være norsk, noe det på ingen måte er. Vær mer imøtekommende så åpner mange dører seg. virker som vi har ei balkan jente her , enten har du vært for mye ute eller så har du aldri vært ute i nattlivet, Du kan ikke forvente at du finner din fremtidlige mann/hustru i en nattklubb. Folk er bare interessert å finne en å hooke opp for en kveld eller eventuelt å bli kjent men skjer ikke ofte at det blir noe. Du svarte ikke spørsmålet fint om du holder deg til tema neste gang ellers takk for svar. Lenke til kommentar
lion22 Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2014 Såklart det finnes norske jenter som ikke er interessert i innvandrergutter. Akkurat som det er norske gutter og menn som ikke ofrer innvandrerkvinner en tanke. Sånn er livet. Ja tenkte jo akkurat det, men det siste ser du alle disse nordmennene med disse tai damene , men det er jo mange gutter som ikke vil ha noe med utenlandske jenter å gjøre, så sånn er det Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Det er nok fordi de vet/er redde for at du bare er ute etter å bruke dem. Det er ihvertfall jævla vanlig blant ''balkankarer'' å kalle norske jenter ''horer'' og bruke dem til de blir lei for så å gå til ''gamlelandet'' og hente seg ei jomfru fra landsbygda der som de kan gifte seg med. Holdningen om at du ikke er 'norsk' heller selv om du har levd i norge hele ditt liv er også ikke så veldig attraktiv.. du fremstiller deg selv som om det skulle vært en skam å være norsk, noe det på ingen måte er. Vær mer imøtekommende så åpner mange dører seg. virker som vi har ei balkan jente her , enten har du vært for mye ute eller så har du aldri vært ute i nattlivet, Du kan ikke forvente at du finner din fremtidlige mann/hustru i en nattklubb. Folk er bare interessert å finne en å hooke opp for en kveld eller eventuelt å bli kjent men skjer ikke ofte at det blir noe. Du svarte ikke spørsmålet fint om du holder deg til tema neste gang ellers takk for svar. Svarte faktisk akkurat på hva du lurte på, men du bekreftet akkurat mine mistanker.. 3 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Ikke så bra holdninger ovenfor norske jenter på nattklubb... Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Det er nok fordi de vet/er redde for at du bare er ute etter å bruke dem. Det er ihvertfall jævla vanlig blant ''balkankarer'' å kalle norske jenter ''horer'' og bruke dem til de blir lei for så å gå til ''gamlelandet'' og hente seg ei jomfru fra landsbygda der som de kan gifte seg med. Holdningen om at du ikke er 'norsk' heller selv om du har levd i norge hele ditt liv er også ikke så veldig attraktiv.. du fremstiller deg selv som om det skulle vært en skam å være norsk, noe det på ingen måte er. Vær mer imøtekommende så åpner mange dører seg. virker som vi har ei balkan jente her , enten har du vært for mye ute eller så har du aldri vært ute i nattlivet, Du kan ikke forvente at du finner din fremtidlige mann/hustru i en nattklubb. Folk er bare interessert å finne en å hooke opp for en kveld eller eventuelt å bli kjent men skjer ikke ofte at det blir noe. Du svarte ikke spørsmålet fint om du holder deg til tema neste gang ellers takk for svar. Jo , du fikk faktisk nettopp ett veldig konkret svar der. Selv om du bevisst eller ubevisst avfeier det. Hahaha, og du, tror du virkelig at alle som drar ut på byen kun er ute etter å "hooke opp" med noen ? hahah virkelig liksom ? Utifra det du skriver , ( som ikke alltid er like enkelt å tyde ) så virker det som om du har nettopp det synet. Og utifra det igjen, så håper jeg, og forsåvidt antar jeg at du er relativt ung. Kanskje i dine sene tenår - tidlig 20. Jeg vet ikke om jeg gidder å forklare hvor feil du faktisk tar av de fleste mennesker som er ute på byen (kvinner spesielt), og velger heller å satse på at du selv innser realiteten etterhvert. Og når det da kommer til å gi deg ett svar på spørsmålet ditt, så ja, selvsagt så er ikke alle norske jenter interesserte i en "utlending". Er mer enn nok av "utenlandske" jenter som ikke er interesserte i en utlending heller Og vice versa, opp og ned etc etc. Sånn er livet skjønner du. Alle har forskjellig smak 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå