Gå til innhold

Kan noen gi meg et oppsett på en maskin som er topp til redigering av film?

Anbefalte innlegg

Hei.

Her var det jammen noen som hadde peiling. Kan noen gi meg et oppsett på en maskin

som er topp til redigering av film? Jeg bruker Pinnacle...., og på min maskin, som er noen år nå, stopper den litt opp noen ganger. Særlig med store filer. I dag har jeg

en Core i7 920 prosessor. 16 gb ddr3 ram, og en ssd disk. En gang for lenge siden var dette en maskin til nesten 15000. :=). Har tenkt å oppgradere Gopro kameraet til det siste, og tipper det blir noe tungt å redigere med dagens maskinpark.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Her var det jammen noen som hadde peiling. Kan noen gi meg et oppsett på en maskin

som er topp til redigering av film? Jeg bruker Pinnacle...., og på min maskin, som er noen år nå, stopper den litt opp noen ganger. Særlig med store filer. I dag har jeg

en Core i7 920 prosessor. 16 gb ddr3 ram, og en ssd disk. En gang for lenge siden var dette en maskin til nesten 15000. :=). Har tenkt å oppgradere Gopro kameraet til det siste, og tipper det blir noe tungt å redigere med dagens maskinpark.

Da bør du se på Intel Xeon og nVidia Quadro / AMD FirePro.

EDIT: (Whoops, trodde du mente en kjempedyr maskin..)

i7-4770k eller i7-4930k da?

Endret av iFire
Lenke til kommentar

Hei.

Du har en i7 allerede, lite å hente på helt ny maskin da. Finn ut hvilke prosessorer som hovedkortet ditt godtar også oppgraderer du den og setter i så mye minne som du kan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...