y tho Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Vet ikke om det er noe nytt som har kommet men når jeg er på en youtube video og hører på noe, derreter går jeg tilbake til YouTube forsiden fortsetter den bare å spille av. Skjer dette på noen andre? Blir nesten som YouTube på mobilen hvor den fortsetter å spille av men her ser jeg den ikke. Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Om du bruker Google Chrome når du er på youtube så skal det være mulig å se hvilken side/tab som spiller av lyd ved å se etter ett høytaller lignende ikon ved siden av krysset man lukker en tab med. Kanskje det vil lede deg på rett spor? -Daniel Lenke til kommentar
Brian Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Skjedde her også tidligere en dag. Så et klipp og gikk tilbake og lyden fortsatte i bakgrunnen, så jeg gikk inn på en ny video og den spilte av lyden på begge samtidig. Måtte lukke tab'en for og få det til og slutte, sikkert en bug av noe slag. Lenke til kommentar
y tho Skrevet 15. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2014 Jeg må avslutte hele firefox for at det skal slutte. Og nei, bruker ikke Chrome, bruker firefox. Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Prøv med en annen nettleser og se om det fortsetter. Kanskje du har en addon i firefox som skaper youtube buggen? -Daniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå