Øystein.F. Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Vil lage eit utfordrande spel for likesinna spelarar.Nytt MMO frå EverQuest-designer Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Hadde dem bare hatt noe mer imponerende å vise så kanskje jeg hadde støttet dem. Men store ord om ditt å datt har en fått servert for mange ganger tidligere og som nesten aldri holder vann. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 (endret) http://www.kickstarter.com/projects/482445197/unsung-story-tale-of-the-guardians?ref=liveHahaha hva er det som skjer ???? Kickstarter har jo fått hver eneste legende til og lage 1 nytt spill til fansen ! <3<3<3<3Viser hvor fucked up gaming har blitt, falske journalister og grådige investments hvor de forandrer grove ting i spillet som kunne gi selv de dårlige spillene litt verdighet.Haha genialt! 22 000 Dollar på første timene! o,O Endret 14. januar 2014 av Realzi Lenke til kommentar
Chrank Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Ser spennende ut, holder meg selv på sidelinja for øyeblikket da jeg liker å spille solo og dette spillet fokuserer mye på grupper. Lenke til kommentar
Syter Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Jaaa... EQ og Vanguard var jo helt massivt bra spill, ikke no putesying og + millioner HP (før etter brad forlot skuta) føkk, jeg er for gammel for MMOer men dette var fete news. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå