Gå til innhold

Garanti på WaterChill radiator?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har funnet ut at WaterChill radiatoren min lekker. Jeg kjøpte WaterChill pakken for kanskje 1 år siden fra 3dfxcool.

 

Jeg skal se nærmere på den for og være 100% sikker på at det er den, men tror dere at jeg kan sende den inn til 3dfxcool og få en ny en?

 

Hør for all del ikke med 3DFXCool. :roll:

Lenke til kommentar
Hør for all del ikke med 3DFXCool.  :roll:

 

joda. men jeg lurte på om kanskje garantien hadde gått ut, og om jeg da kunne kontakte de selv om garantien hadde gått ut.

 

Selv om du kontakter de etter at garantien har gått tviler jeg på at 3DFXCool vil straffe deg for dette. Hvorfor ikke bare ringe? Er den gått ut så er den gått ut, enkelt og greit. Mye lettere å stille spørsmål om 3DFXCools produkter til 3DFXCool, enig?

Lenke til kommentar
Selv om du kontakter de etter at garantien har gått tviler jeg på at 3DFXCool vil straffe deg for dette. Hvorfor ikke bare ringe? Er den gått ut så er den gått ut, enkelt og greit. Mye lettere å stille spørsmål om 3DFXCools produkter til 3DFXCool, enig?

 

jada. det var bare for og høre eventuelle erfaring osv.

Lenke til kommentar
Er ikke så lenge siden du fikk Waterchill settet ditt..  

Et kjapt søk her på forumet setter tiden til sånn omtrent 19-20 juni 2003.http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=124693

 

juni?? oj... det er mulig det stemmer det da. hmm. takker! da vet jeg i vert fall at garantien er i boks i så fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...