ELLE2013 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Jeg er ikke fornøgd med dagens produktkvalitet Mange ting av dagens produkter holder ikke lenger en garanti tiden. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 hva slags produkter snakker vi om? jeg har ikke spesiell erfaring med at ting virker bare til garantitiden er over.. dessuten har vi 2/5 års reklamasjonsrett her i norge.. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Jepp, det er et stort problem og folk er ikke bevisste på det. Det er resultatet av penger og grådighet. Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Jeg er ikke fornøgd med dagens produktkvalitet Mange ting av dagens produkter holder ikke lenger en garanti tiden. Hva synes dere? Folk vil ha små, lette gjenstander, proppfulle med funksjoner. Og de vil ha det så billig som overhode mulig. Det er klart det går ut over kvaliteten. Så det er kun vår egen skyld. For eksempel finnes det mobiltelefoner, kamera og andre gjenstander som er ment å tåle både fukt, støt og andre påkjenninger. Men de er litt større og litt dyrere, og da selger de ikke. Når det er sagt har jeg ikke sett dette som et problem. Men så kjøper jeg gjerne produkter med litt kvalitet da. Jeg går ikke etter det billigste hele tiden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå