Kurt Lekanger Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 – Ingen flere oppdateringer til HTC One X og X+.Dårlige nyheter fra HTC Lenke til kommentar
Sturle Johansen Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 - Vil det fortsette til HTC One? Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 14. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2014 - Vil det fortsette til HTC One? Ja, i hvert fall Android 4.4 KitKat er planlagt til den. Lenke til kommentar
Sturle Johansen Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Ok, takk skal du ha. Det er godt. Vurderer nemlig å oppgradere til den nyeste One-modellen med bl.a. plass til minnekort. Teit og til dels plagsomt at det faktisk ikke går an å oppgradere på den One-modellen som jeg allerede har. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Desto større grunn for meg å flashe min One til Google Play Edtiopn først som sist... Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Det er virkelig uforståelig at Androidbrukere godtar de horrible oppdateringspolicyene mobilfabrikantene påfører dem. 2 Lenke til kommentar
Miothehunk Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Det er for dårlig jevnt over. Kjøpte en Note 2 i begynnelsen av 2013. Denne har fått 2 oppdateringer totalt og er nå på Android 4.3 og jeg er villig til å vedde på at her blir den. På min Nokia Lumia som jeg kjøpte i høst er nå neste store oppgradering like rundt hjørne. GDR 3. GDR 2 kom for noen måneder siden.Samtidig får jeg månedlig oppgraderinger fra Nokia. En helt annen verden enn på Android. I April kommer vel WP 8.1 (Om jeg ikke husker feil). 2 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 De andre er jo ikke perfekte de heller - MS knakk all kompabilitet mellom Winphone 7.5 og 8 slik at ingen telefoner kunne oppdateres. Apple er gode på å gi ut oppdateringer, men å kjøre nyeste iOs på den eldste støttede enheten (jeg gjør det nå med iOs7 på en iPhone 4) er en tvilsom fornøyelse, så jeg er egentlig i tvil om de burde latt være. 1 Lenke til kommentar
iStalkPhoto Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Drittselskap, dette har de lovd tidligere noe de også burde holde! Da er One X+ min siste HTC, ever! 1 Lenke til kommentar
Miothehunk Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Jeg satt selv med skjegget i postkassa med en HTC Titan og WP 7.5 (7.8) Dog fungerer denne ennå og jeg mottar stadig oppdatering til apper. Har mye glede av denne som reisetelefon. Nå husker jeg ikke i farten men MS lover å støtte WP 8.xx i et vist antall måneder etter at WP 9 kommer. Og den versjonen er vel ikke på trappene før 2015 om jeg ikke tar feil. Om dette stemmer så vil alle med WP 8 være sikret oppdateringer i lang tid fremover. Og det beste er at de faktisk kommer også. " Sitat fra theregister.co.uk: In a blog post on Wednesday, Windows Phone project manager Robert Hoover wrote that Redmond has decided to push the end-of-life date for Windows Phone 8 to January 12, 2016. Sitat slutt" Altså "garantert" oppdateringer ennå 2 år til Dog tar jeg alt med en klype salt i et så turbulent og lite forutsigbart marked som mobiltelefoner. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Sånn det ser ut nå er det nok ikke lenge til den siste HTC ever kommer uansett 1 Lenke til kommentar
Miothehunk Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Synd for HTC lager kanskje de lekreste mobilene i mine øyne. Det hadde nok ikke vært slik om de ikke på død å liv skulle lage sine egne menyer på toppen av ren Android. Om Samsung nå ditcher "vanlig" Android og går over til sitt eget operativsystem er jeg litt usikker på hvordan det vil utarte seg for de andre. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Når man ser den totalt spinnville prosessen for å oppgradere en telefon er det forsåvidt ikke så rart at de ikke sender ut software til "gamle" enheter. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 (endret) Sånn det ser ut nå er det nok ikke lenge til den siste HTC ever kommer uansett Og det er noe å smile av? Edit: Åja, eple-bruker... Endret 14. januar 2014 av LoveAmiga 1 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 (endret) HTC fortjener ikke å gå bra når de behandler kundene sine såpass dårlig med oppdateringer. Selv om de lager pen hardware. Endret 14. januar 2014 av kvasbo 2 Lenke til kommentar
oleoleole Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Synd at HTC svikter på dette området. Nå blir det vel uansett Nexus-telefoner i fremtiden (gjerne fra HTC om de skulle finne på å lage). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Alle som klager på dette, Samsung er ikke noe bedre, de oppdaterer ikke S3. Lenke til kommentar
idos Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Alle som klager på dette, Samsung er ikke noe bedre, de oppdaterer ikke S3. Til 4.4 ? Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Er de ikke pliktig til å oppdatere i 18 mnd? X+ er vel ikke i nærheten av å være så gammel. Ved å kutte støtten til sin forrige toppmodell allerede gjør vel at mange ikke vil vurdere HTC som sin neste tlf. Lenke til kommentar
InKongNitro Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Alle som klager på dette, Samsung er ikke noe bedre, de oppdaterer ikke S3. Jeg og kona har fått 4.3 på våre S3... Oppdateringer bør være forpliktet fra leverandør i hele telefonens forventede levetid, som etter norsk lov er 5 år. Sak for Forbrukerrådet? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg