sveibuen Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Husk å ha positivt trykk i kabinettet SÅ slipper du at støv kommer inn alle andre veier Siden du skal ha 100i i topp anbefaler jeg deg 2 vifter i front og 1 vifte i bunn som blåser kald luft inn i kabinettet, så har du 100i som blåser den varme lufta ut i topp samt eksos viften bak som blåser varme luften ut av kabinettet Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 okey takk Synes det er litt merkerlig og ha vifte i bunnen av karbinettet har vel ikke så mye og si? Jeg stapper alle andre plasser med vifter jalle fall Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Hjelper hvertfall på skjermkortet Gjor det for min del. Blåser kald luft på skjermkortet og tempen datt en del grader etter jeg gjor det For da går skjermkortet kald luft hele tiden Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2014 Okey stemmer får bare se åssen e gjør det venter på delen ting tar tid for og si det sånn. eller bestilte i går med ekspress så burde jo være snart. Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2014 En ting til jeg lurte på her. Hva er best ha viften på radiatoren på toppen eller bunnen så du ser de i karbinettet eller øverst så du ser radiatoren? Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 Hei igjen lurte på om det er lurt og bruke de viften som følger + nortura viften i puch pull? Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2014 Er så forvirra hva er best ha viften på radioatoren i puch eller pull? Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2014 Da var det bygget om Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Er så forvirra hva er best ha viften på radioatoren i puch eller pull? I push såklart. Enten push eller push/pull. Det viktigste er at luften presses gjennom radiatoren. Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 28. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2014 Er så forvirra hva er best ha viften på radioatoren i puch eller pull? I push såklart. Enten push eller push/pull. Det viktigste er at luften presses gjennom radiatoren. Jeg gjorde det også ble sykt mye bedre en den gamle vannkjølinga da Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Er så forvirra hva er best ha viften på radioatoren i puch eller pull? I push såklart. Enten push eller push/pull. Det viktigste er at luften presses gjennom radiatoren. Jeg gjorde det også ble sykt mye bedre en den gamle vannkjølinga da Så bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå