sarahlouisa Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Jeg har skaffet meg mic med bluetooth til ps3, og har klart å koblet den til og alt, men ingen hører meg når jeg snakker! Jeg hører dem og alt, og det står at jeg har mic, men de hører meg ikke Har hørt det er mulig jeg har innstilt at bare crew kan høre meg? Kan dette stemme? Isåfall hva skal jeg gjøre? HJELP! MVH Sarah Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Jeg har skaffet meg mic med bluetooth til ps3, og har klart å koblet den til og alt, men ingen hører meg når jeg snakker! Jeg hører dem og alt, og det står at jeg har mic, men de hører meg ikke Har hørt det er mulig jeg har innstilt at bare crew kan høre meg? Kan dette stemme? Isåfall hva skal jeg gjøre? HJELP! MVH Sarah Hold SELECT nede, og derfra får du et valg nedover lista som gjelder hvem du vil prate med. Lenke til kommentar
sarahlouisa Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Jeg har skaffet meg mic med bluetooth til ps3, og har klart å koblet den til og alt, men ingen hører meg når jeg snakker! Jeg hører dem og alt, og det står at jeg har mic, men de hører meg ikke Har hørt det er mulig jeg har innstilt at bare crew kan høre meg? Kan dette stemme? Isåfall hva skal jeg gjøre? HJELP! MVH Sarah Hold SELECT nede, og derfra får du et valg nedover lista som gjelder hvem du vil prate med. Nice, det funka! Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå