Populært innlegg BareGjest Skrevet 14. januar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2014 Dårlig service fortjener ris, men god service fortjener å bli postet på hardware.no ! Jeg kjøpte september 2012 et oppgraderingssett hos komplett.no, og etter en stund begynte den ene rambrikken å kun rapportere 2Gb tilgjengelig - totalt hadde jeg da 6 istedenfor 8. Bios rapporterte feil på den ene slotten. Tiden gikk og jeg orka aldri å ta tak i det, alt fungerte helt fint uansett. Satt her og vurderte å spandere på meg nytt sett, men tenkte at jeg skulle forsøke å sende komplett en e-post og spørre om dette kunne være en garantisak. Ti minutt etter at min e-post er sendt, får jeg ikke noe svar på opprinnelig henvendelse - men istedenfor en kvittering på at ny vare er sendt !! Ikke noe spørsmål, ikke noe "send inn" styr, bare varsel om at nye brikker er på vei ! Great job komplett !! 12 Lenke til kommentar
Skrueduck Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Har handlet masse på Komplett, og har alltid vært fornøyd. At man kan benytte seg av "pickup point" er kjempebra også. Kommer dagen etter, og frakten er billig. Lenke til kommentar
liealot Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Da tipper jeg at du ikke er den første! Uansett bra jobbet av komplett! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Komplett.no er en butikk hvor de er meget greie å ha med å gjøre! Elsker de selv! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Må si meg kjempefornøyd med servicen hos Komplett. Da de har 24timers leveringsgaranti (ikke på PC Bygg eller ting som ikke er på lager da selvsagt), så får man gavekort på kr 100,- om de ikke leverer tidsnok. Bestilte noe mandagen, fikk det ikke før på Onsdag, som forsåvidt er greit nok. Men joda, 100kr skulle jeg få Ikke mye, men 100kr mer en de hadde trengt og gi meg. Så +1 til Komplett. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Komplett har for meg alltid vært seriøse på returer. Har vel hatt 3 saker, hvor alle ble løst etter boka. Til og med en veldig spesiell sak som dem neppe hadde rutiner for fra før. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) Må si meg enig her, men nå er jo det ikke så rart. Komplett er jo veldig store, med både mpx og norek.no i ryggen. Selv kunne jeg ønsket at komplett var greiere å bestilling også, å spesialbestille varer gjennom dem som de ikke normalsett selger er ikke enkelt, de nekter rett og slett i så si hvorfor de ikke vil kjøpe inn større utvalg. Det trekker jo litt negativ, men ellers er åpenkjøp og reklamasjon positiv, slik er det ofte på elkjøp\lefdal samt expert også stort sett også. Endret 25. april 2014 av LMH1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Dette har også skjedd med meg, fikk et HK med en defekt ram slot, da nektet de å gjøre noe og mente dette måtte skjedd ved montering -_- Så de er nå ikke så gullende rene hele tiden. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Tja i de tilfellene der komplett velger eksterne service partner er jeg enig, at komplett er veldig lite kundevennlig i de tilfellene fordi: Servicestedene blosser i forbrukerkjøpsloven. Pleier ofte kun å bruke gi 2 års forbrukergaranti f.eks på mobil etc Man må ofte være mellommann f.eks legge ut for reprasjoner + frakt, om komplett da nekter å betale 1000 kr reprasjon for 2 år gammel mobil eller laptop fordi det er for dyrt det vårt problem. Fraktkostnader er umulig å unngå. Forstår alvorlig talt ikke det kan lønne seg å reprarere noe til under 1500 kr uten å gå i tap. Da en reperasjon neppe vil koste mindre en 1000 kr. Lenke til kommentar
Fredelig Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Når vi først er inne på dette temaet synes jeg også Dustin Home er meget greie. Hadde en HDD som laget litt lyd, kontaktet dem, og fikk en ny uten spørsmål. Den nye HDD-en feilet på en test, så jeg fikk enda en. Storfornøyd Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Tror heller dette sier litt mere om personen som jobber der, en om komplett og dustin. Muligens de får litt kjeft av sin leder/sjef etterpå. Har mere erfaringer med litt vanskelige kundebehandlere, at man må noen tilfeller være litt kranglete for å bli enig om den beste løsningen. F.eks ved ekstern verksted sjekke priser slik at man kan avtale et verksted som er litt nærmere der man bor. Som i mitt tilfelle under 1000 lapp pleier som regel elkjøp\lefdal være greie er som regel ikke lønnsomt med reprasjon så da har jeg ofte heller fått pengene tilbake eller gavekort. Selv om produktet er 1-2 år gammel. Men i det siste har komplett kun be meg å sende til ekstern service partner, antakelig for å ungå at folk ikke klager bare ved det er en tvil slik at kjøperen i større sansynlighet sitter med katta i sekken enten fordi 2 års garantien er utgått eller at det ikke er noe feil med produktet. Da må man som kunde som regel betale 500-600 kr bare for at en repratør skal se på en ting og ikke finne noe feil. Vil ikke kalle det god kundebehandling men slik er livet noe ganger. Innrømmer i dette tilfelle at mobilen jeg har bruker jeg ikke ofte men syns virkelig butikken skal svi litt penger om det er noe feil med enheten slik at jeg ikke betaler for noe som er søppel selv om mobilen ikke vil bli brukt så ofte lengere. Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Når vi først er inne på dette temaet synes jeg også Dustin Home er meget greie. Hadde en HDD som laget litt lyd, kontaktet dem, og fikk en ny uten spørsmål. Den nye HDD-en feilet på en test, så jeg fikk enda en. Storfornøyd Samme erfaring hos Dustin, fikk HDD som var defekt og kundebehandler bestilte opp ny til meg på dagen. Topp! For komplett sin pluss, så fikk jeg vel 1 mnd gratis med TV2 Sumo helt random i posten. Ikke det verste og få det heller! Lenke til kommentar
Voxwill Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 (endret) Har alltid likt Komplett Er inne nesten daglig for å se på ting & sånt Jeg har veldig god erfaring med de og jeg liker at jeg får mange valg om hvordan jeg vil få tilsendt pakken. Endret 28. april 2014 av Voxwill Lenke til kommentar
Ollig Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Får slenge meg på denne! Kjøpte en bygge pc for ca 2 måneder siden, da jeg mottok varen så virket det som transportselskapet hadde brukt esken som et fotball, den var sparket i stykker. Når jeg kjørte opp pcen så fungerte ikke hdmi på skjermkortet... dette ble sendt inn og testet ok (de hadde planer om å sende det tilbake å fakturere meg) I mellomtiden så hadde PSU begynnt å lage ulyder så jeg gjorde et enkelt valg: benyttet meg av angreretten, dette gikk helt fint uten noe problem. Dette er lovpålagt så burde vel ikke gi "skryt" for akkurat det, men hadde mye telefonkontakt med komplett disse dagene å må si kundeservicen der er veldig god. Merker at mange henger seg opp i at retursaker er keitette, at det må inn og testes osv. Her fikk jeg et enkelt svar, kunder har fått forhåndsretur på varer før, kunde har ikke sendt inn "skadet" vare, noe som endte med rent tap for bedriften, så pga uærlige personer som utnytter systemer så ender vanlige forbrukere opp med et tungvint og kronglette system. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Slenger inn en gladsak jeg óg. Jeg hadde kjøpt en Wifi-repeater for å få bedre dekning i stua hos mamma. Etter en liten stund ble det imidlertid klart at repeateren datt ut i tide og utide (selv om repeateren mente signalkvaliteten var på 80%, noe jeg selv anser som veldig bra). Det ble sendt noen mail til og fra Komplett, der de anbefalte å sjekke med en annen ruter også. Da dette var gjort og repeateren fortsatt datt ut fikk jeg beskjed om at de hadde sendt en ny i posten og at jeg kunne kaste den gamle. Så nå håper jeg på at den nye repeateren er stabil. Alt i alt har jeg kun hatt positive opplevelser med Kompletts kundeservice. Noe som har ført til at jeg handler mest der, selv om prisene enkelte ganger er litt høyere enn andre steder. Tidligere har jeg også hatt en ekstern harddisk som sluttet å funke (hakk i plata, muligens min skyld), men fikk ny harddisk etter reklamasjon. Så, ja, jeg er også fornøyd med kundeservicen til Komplett Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Kan legge til flere glad saker da. Kort 1, 7950 fra Asus, levert tilbake pga jeg ville ha mer kraft, Kort 2 Gainward phantom, Levert tilbake pga dårlig merke og løs plastikk på kjøleren. kort 3, 780 Classt, Levert tilbake pga dårlig til å klokke, Classy nr2, Psu brant opp skjermkort, Byttet det uten spørsmål, kort nr 5, Samme kortet hadde coil whine, Penger tilbake uten spørsmål. Også hadde jeg et Hk som ikke ble byttet, Men ble sendt tilbake og sjekket uten ekstra kostnader Så har nok ``misbrukt`` komplett litt, Men så handler jeg nesten kun derfra. er kun Di, Komplett, Dustinhome jeg handler på, Netonnet om det er merkbart dyrere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå