Gå til innhold

PS2 spill fra eBay, fungerer ikke? Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har ikk epeiling, men smeller ut et long shot. Kan det være noe som heter regionsperre på disse spillene kontra konsollen du skal spille dem på? ta evt å google dette :)

En annen ting er om det finnes uærlige folk der ute som kan sende deg tomme disker ? sikkert idiotisk tenkt, men man vet jo aldri :)

Lenke til kommentar

jeg har ikk epeiling, men smeller ut et long shot. Kan det være noe som heter regionsperre på disse spillene kontra konsollen du skal spille dem på? ta evt å google dette :)

En annen ting er om det finnes uærlige folk der ute som kan sende deg tomme disker ? sikkert idiotisk tenkt, men man vet jo aldri :)

Han sier at spillene er av regionen PAL, det vil si samme region som i Norge.

Lenke til kommentar

Hva står det på coveret, eventuelt på plata? Skal stå i en liten hvit rektangel med sort skrift.

Ja, det står på plata. Det er det som er så rart.

Tenkte dette med regionsperre selv, men det står PAL på disken, PlayStation ble kjøpt i Sverige for noen år siden, så det burde heller ikke være noe problem.

Virker også ulogisk at det er noe galt med laseren, siden andre spill som er ripete som **** fungerer som en drøm...

Er da det mest logiske at det er noe galt med platen?

Endret av -SFKAD-
Lenke til kommentar

Hva er feilmeldinga du får opp?

Tenk deg at du stapper et Xbox-spill inn i PS2'en. Da vil den liksom ikke lese platen, og trykker man på "browser" så dukker det opp en feilmelding hvor det står "disc reading error" eller noe i den duren.

Sikker på at platen er original da?

Jeg finner ihvertfall ingenting som skulle tyde på det motsatte....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...