Morgens Skrevet 14. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2014 Jeg har kjøpt et Dell Latitude 10 nettbrett, kjekk sak som kjører Windows 8 - den ekte versjonen. Men det er to ting jeg ikke liker. 1. Engelsk: Ønsker norsk Windows 8 Pro, men det valget kommer ikke opp noe sted. Har også forsøkt å "gjenopprette" til fabrikkinnstillinger uten det hjelper. 2. Windows 8.1: Som nevnt har denne Windows 8 Pro, men oppdatering til 8.1 vises ikke. Hverken i Windows Update eller Store, google sier at de kan skje med noen volumlisenser uten forslag til løsning. Noen ideer hvordan jeg kan få både norske språk/menyer samt Windows 8.1? Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 14. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2014 Hej Morgens Du skulle kunne skifte til norsk ved at følge denne guide fra Microsoft: http://dell.to/1aBlz0o Med hensyn til den manglende opgradring til Windows 8.1 i store, er dette beklageligvis en kendt fejl med opdatering KB2871389 fra Microsoft. Løsningen er at afinstallere denne opdatering, for at re-installere den. Dette gøres på følgende måde: 1. Gå til kontrolpanel 2. Gå til Windows updates 3. Klik på "View history updates" 4. Klik på "View installed updates" 5. Søg efter update KB2871389 i "suggested list" og klik afinstaller Efterfølgende skal du genstarte og geninstallere opdateringen igen. Genstart igen og så skulle du kunne finde Windows 8.1 i Store. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter og Facebook 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 15. januar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2014 Tusen takk Dell, god service. Alt er OK nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå