AnonymDiskusjon Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Hei jeg datt for en time siden på ryggen, og slo albuen, det gjor vondt der og da men gikk fort over. Nå en time senere er det mye verre, det verker, det gjør vondt å løfte den (klarer ikke strekke den ut, litt fordi det gjør vondt og jeg er redd det skal gjør ting verre) Holder armen inntil magen når jeg ikke holder den oppe med andre hånda for å unngå så mye verk, men får fortsatt litt verk. Verd å nevne er at det ikke gjør no særli vondt å klemme inn rundt albuen me hånda (selv om d gjør litt) Forslag til behandling? Jeg er litt hypokondor her nå for kan ikke huske å ha hatt så vondt før, men å gå til lege er det jo gjerne en ukes ventetid på uansett... Vil dette bare gå over av seg selv? Anonymous poster hash: 3bad8...595 Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Hei jeg datt for en time siden på ryggen, og slo albuen, det gjor vondt der og da men gikk fort over. Nå en time senere er det mye verre, det verker, det gjør vondt å løfte den (klarer ikke strekke den ut, litt fordi det gjør vondt og jeg er redd det skal gjør ting verre) Holder armen inntil magen når jeg ikke holder den oppe med andre hånda for å unngå så mye verk, men får fortsatt litt verk. Verd å nevne er at det ikke gjør no særli vondt å klemme inn rundt albuen me hånda (selv om d gjør litt) Forslag til behandling? Jeg er litt hypokondor her nå for kan ikke huske å ha hatt så vondt før, men å gå til lege er det jo gjerne en ukes ventetid på uansett... Vil dette bare gå over av seg selv? Anonymous poster hash: 3bad8...595 Ta en tur på legevakten? Den er der til slike haste ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå