Niklasp Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Med disse spillene kan du flytte avhengigheten til et nytt spill.5 alternativer til Candy Crush Saga Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Om teknofil fortsetter slik kan jeg snart sende kona hit. 1 Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Vil heller ha en guide om hvordan man kan slutte å være avhengig, enn en som forteller om flere ting jeg kan bli avhengig av. Er egentlig ikke "avhengig" av candy crush heller, spiller bare 3 ganger i uka eller noe sånt, kjenner mange som er verre Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Applikasjonsbutikken til Windows Phone heter ikke Marketplace. Den heter Store, og det er leeenge siden det navnet ble endret. Endret 15. januar 2014 av TheMoonMan Lenke til kommentar
Juke Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Jeg vil anbefale "Puzzle Quest 2". Det er et rollespill hvor man i flere sammenhenger må kombinere 3+ passende objekter som i Candy Crush Saga, men da for å oppnå ting som å låse opp dører, kister, bygge mana av forskjellige typer for å bruke magiske angrep/forsvar, gjennomføre angrep med våpen etc. Lenke til kommentar
martoux Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Et lignende, men bedre spill er Jelly Splash! Man trenger bare å splashe litt jellier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg