phobb Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Hei. Lurte på om noen viste om noen plass som selger RJ-45 plugg med 90 graders vinkel? Finner kun butikker som selger slike kabler med plugg påmontert, men ikke rene plugger. På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 litt OT, men hva slags verktøy har du tenkt å bruke til å feste en nettverkskabel til en plugg med 90 graders knekk? Tror det skal godt gjøres å få de 4 parene i riktig rekkefølge helt inn i tuppen. Lenke til kommentar
phobb Skrevet 14. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2014 litt OT, men hva slags verktøy har du tenkt å bruke til å feste en nettverkskabel til en plugg med 90 graders knekk? Tror det skal godt gjøres å få de 4 parene i riktig rekkefølge helt inn i tuppen. Nei ingen anelse om hvordan man evt skulle ha gjort det. Noe jeg ser for meg er at pluggen er så og si lik vanlige plugger, bare man setter på en slags "hette" etter kabelen er koblet til pluggen som gir kabelen en fin liten knekk? Nei ingen anelse altså, derfor jeg spør Beklager OT. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 http://www.amazon.com/CAT5e-Patch-Degree-Straight-Black/dp/B005D82DCW Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Letteste er nok å kjøpe en ferdig terminert kabel for så å eventuelt skjøte den, om den blir for kort. (som f.eks den som oddeh linket til) Lenke til kommentar
phobb Skrevet 14. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2014 http://www.amazon.com/CAT5e-Patch-Degree-Straight-Black/dp/B005D82DCW Takk takk Letteste er nok å kjøpe en ferdig terminert kabel for så å eventuelt skjøte den, om den blir for kort. (som f.eks den som oddeh linket til) Ser ut som det er noe slikt jeg må gå for. Uansett takk for svar alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå