V. Haugen Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Tenk om dette var fyren du møtte i andre enden av alle dine søk på Internett.Møt "Mr. Google" Lenke til kommentar
TQT Hagenissen Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 videoen fungerer ikke, kan dere ikke bruke youtube som src istedet? Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 14. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2014 videoen fungerer ikke, kan dere ikke bruke youtube som src istedet? Det kan vi selvfølgelig! :-) #endret 1 Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Ta av deg klæra og fuck deg i ræva Youtube, er like før jeg går over til Vimeo. (beklager sterke ord, men jeg begynner virkelig å bli lei av copyrights) 5 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Ta av deg klæra og fuck deg i ræva Youtube, er like før jeg går over til Vimeo. (beklager sterke ord, men jeg begynner virkelig å bli lei av copyrights) Er ikke heller problemet er at det nettopp er brudd på copyright? Har selv stengt et par videoer på youtube grunnet bruk av mine bilder, og er veldig glad for at denne muligheten er til stede. Så får heller de som legger ut videoer sjekke om de bryter med copyright, og de som benytter videoer på nettaviser og lignende (f.eks teknofil) sjekke at de igjen har lov å benytte videoene på sine sider. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 videoen fungerer ikke, kan dere ikke bruke youtube som src istedet? Det kan vi selvfølgelig! :-) #endret Kanskje linke til videoen lastet opp av CollegeHumor som har laget den så den ikke er utilgjengelig fordi en annen (i dette tilfellet HD Digital) bryter copyrights. Her er den ordentlige som dere egentlig burde linket til: http://www.youtube.com/watch?v=YuOBzWF0Aws Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Ta av deg klæra og fuck deg i ræva Youtube, er like før jeg går over til Vimeo. (beklager sterke ord, men jeg begynner virkelig å bli lei av copyrights) Litt sent svar, men kanskje fordi det er brudd på copyrights? https://www.youtube.com/watch?v=YuOBzWF0Aws Ja har vært en del slike automatiske "claims", men denne er riktig. EDIT: Fikk ikke med meg svaret fra IB. Endret 19. mars 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg