Gå til innhold

Videoer hakker i Chrome

1-2-3

Anbefalte innlegg

Hei!

Når jeg spiller av YouTube-videoer i 1080p så hakker videoen og lyden så mye at det ikke går an å se på. Alt stopper opp ca en gang i sekundet. Kanskje en gang hvert andre sekund. Det skjer ikke alltid, men ofte.

Hakkingen skjer når jeg spiller av video på andre nettsteder også. Jeg skulle f.eks. se et program på VGTV (tror jeg det var), samtidig som NRK nett-TV stod på i en annen fane. Da hakken VGTV.

Jeg har prøvd å avinstallere Chrome og installere på nytt, avinstallert programtillegg og deaktivert Chromes innebygde Flash. Det spiller ingen rolle om det er Flash eller HTML5 heller. Hakkingen er der likevel. Ingen ting hjelper!

Og alt fungerer helt fint i andre nettlesere. Så nå bruker jeg Opera inntil videre.

Tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du lagt inn mye plugins å slikt i chrome?

Tillome på de svakeste laptopper jeg har prøvd så har chrome vært den som videoer har hakket minst i (etter å ha deaktivert peppeflash)

Nei, jeg har LastPass og Adblock Plus. Tidligere hadde jeg Mediahint, men har slettet den nå. Google Docs ligger der fra før. Eller var det programtillegg du mente?

Av plugins har jeg installert Silverlight, Windows Media Player (som NRK brukte tidligere), Quicktime og Google Earth. Ser også på about:plugins at Photo Gallery, Native Client (hva nå dette er) + Java og et par Intel-plugins ligger der. Har ikke installert dette. Kan prøve å deaktivere noe av det da. Windows Media Player er det jo f.eks. ikke stor bruk for mer?

(Av en eller annen grunn fikk jeg brukernavnet -0DAP3HWH i to innlegg over...)

Endret av 1-2-3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...