tho_kva2 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Hei, Jeg fant igjen en fettkaliper jeg kjøpte for en tid tilbake, og hadde vært gøy å teste nå som jeg starter å trene seriøst igjen etter en lengre tid fravær pga sykdom. Har søkt litt og det beste er å få noen til å ta målingene av deg, enkelte målinger ser vanskelig ut å ta alene som f.eks. biceps. Er det noe poeng å prøve å gjøre dette alene eller blir det mest sannsynlig feil uansett? Isåfall hvilke steder burde jeg sjekke og hvilken 'kalkulator' burde jeg bruke? Er noen forskjellige, fant denne siden gjennom fitnessbloggen. Lenke til kommentar
The Credible Hulk Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Jo flere referansepunkter du bruker, jo mer nøyaktig blir det. Har du vært feit og gått ned mye i vekt og har løshud så vil resultatet bli unøyaktig. Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 14. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2014 Kan ikke si jeg har det problemet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Det går fint å teste det sjølv. Du kjem kanskje ikkje til over alt, og enkelte plassar er litt utfordrande, men det fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå