Joachim_F Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Strategispillet Banished er rett rundt hjørnet, og nå kan du se hvordan det fungerer.Klar til å bygge by i vinterkulda? 1 Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Endelig! Har ventet på denne 2 Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Vil dere ha en ny sak når denne gis ut? 1 Lenke til kommentar
Whitesp0t Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Gleder meg så utrolig mye til dette spillet. Gjemt perle som trenger mer oppmerksomhet 2 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 gelder meg spesielt til dette spillet, bare dei dev-logene han har gåt gjennom problemer og lagt ut løysninger var intresangt og lese i seg selv, er spesielt intresert når han brukte 6 månder og bare "fin pusse" Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Hiver meg på denne. Måten han som har utviklet spillet har vært helt ærlig med utfordringer og problemer, og ha brukt innspill fra communitien på å løse de syntes jeg er stilig. I tillegg står det respekt av å ikke ville slippe spillet før han er fornøyd med det. Dette blir et garantert kjøp for min del. 1 Lenke til kommentar
Forked Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Det ser spennende ut (kan nevne at "beste priser" lista linker til helt feil spill ) Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Spillet er nytt for meg, men ser unektelig spennende ut! Ingen sammenligning for øvrig, men satt i timesvis i barndommen med Caesar III i City-builder modus, og dette minner meg om det. Påminnelse er lagt til i kalenderen på slippdagen:) Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Spent på dette. Sim city var jo latterlig langt unna det de fleste anmeldere gav, så nå venter jeg på noe nytt og lignende som faktisk er bra. Et annet spill som har potensiale er folk tale, men det er milevis unna noe form for interessant release. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Dette så jo virkelig kult ut. Jeg fikk litt Sim City/Stronghold/Settlers-vibber. En miks av dette kan jo ikke bli bedre. 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Vil dere ha en ny sak når denne gis ut? Hvis du mente en ny sak som en påminnelse, så kan du like gjerne legge spillet i din ønskeliste på Steam (såfremt du har Steam, selvfølgelig), og du vil få en mail når det er tilgjengelig for kjøp. Lenke til kommentar
rattjamann Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Åh dette ser lovende ut, har ikke spillte et ordentlig godt byggespill siden settlers eller sim city 4. Ha en liten bygt jeg kan pusle med, samle resussers osv høres veldig passende ut for meg! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå