Gå til innhold

Nu går alt så meget bedre - eller?

Aetius

Anbefalte innlegg

Jaja, så fikk jeg endelig maskinen min opp og kjøre til slutt. Med god hjelp fra forumet, forresten. Men hvor lange var Adam i Paradis?

Av en eller annen grunn tror maskinen at alle USB-portene er USB1.1-porter, og ikke USB2, som jeg var så sikker på at ABit IC7 var utstyrt med. Any suggestions? :shrug:

Aetius

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du installert usb 2.0 driveren som er med på hovedkort cden? Jeg har Abit KD7, og jeg måtte installere driveren for å få usb 2.0 støtte

Nix, men jeg tror jeg må ha fått en tidlig CD. Kortet var v1.0, og det var flere andre ting som manglet på CDen som fulgte med, bla LAN-driver. Ser ikke ut til at det er noe å finne hos ABit heller, annet enn chipsetdriver, flashutil etc. :-(

Lenke til kommentar
Du svarte ikke helt på om du har SP1 installert eller ikke.

Dette er hvertfall visstnok et must for å få 2.0 til å funke.

Ahhh! I see! Da er vi meget mulig ved sakens kjerne! Nix, jeg har ikke fått fingeren ut til å installere SP1 ennå. Mye artigere å sitte oppe hele natten og overklokke. :-)

Lenke til kommentar

Viss du sjekker på Abit sine hjemme sider etter usb 2 drivere så er det bare en tekst fil som ber deg gå til microsoft update og laste ned en eller annen fil. helst Sp1 men du kan laste ned en annen fil også. Så er det bare reboot og da skal usb2 virke. Dette gjaldt i allefall på et abit nf7-s

Lenke til kommentar
Viss du sjekker på Abit sine hjemme sider etter usb 2 drivere så er det bare en tekst fil som ber deg gå til microsoft update og laste ned en eller annen fil. helst Sp1 men du kan laste ned en annen fil også. Så er det bare reboot og da skal usb2 virke. Dette gjaldt i allefall på et abit nf7-s

Jeg fant USB2-drivere til 98 og Me, men ikke XP. Uansett er jeg i gang med å installere SP1 nå, så får vi se om det går. :-)

Aetius

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...