Griznah Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Begge er med 128MB DDR. Hvilket burde jeg gå for? Prisen er litt lavere for Ti4600 kortet. Spesifikt: Asus V8460 GeForce4 Ti4600 128MB DDR vs PowerColor Radeon 9600 PRO EZ 128MB Håper på raskt svar!! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 jeg ville gått for 9600pro fordi det har hw støtte for dx9 men pass på at det powercolor kortet er klokket til standard referansehastigheter fra ATi, og ikke no jalla Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hvis det asuskortet er demovare så ville jeg styrt unna den. Er 90% sikker på at det er det samme defekte kortet som jeg sendte inn til retur for noen dager siden. Jeg byttet det forøvrig i det samme powercolor-kortet som du vurderer!:-) Har ikke fått testa det ordentlig ut enda, men det virker helt kurrant av det jeg har sett sålangt! Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 vel, da er saken klar, jeg bestilte PowerColor kortet:) Takker så mye tunefish! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Æsj, her var jeg for sent ute. PowerColor-kortet har nemlig dårligere å lavere klokket minne enn et standard 9600Pro-kort :-? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Er bare å klokke opp til standard hastighet det, så går d bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå