HDSoftware Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Folkens... Jeg har Telenor fiber med tv signaler. Kabel er strukket gjennom huset og inn i stua og går rett i tuneren. Jeg har nå koblet en DLINK switch på denne kabelen og så en videreføring til tuner. Funker egentlig helt greit. Dette fordi jeg også har en PC i stua under TV. Jeg ønsker nå å bytte ut switchen med en trådløs boks, ikke for å få tv'n trådløs, men for å få opp et nytt trådløst nett i stua. Jeg trenger dermed en annbefaling på en trådløs router som er god nok til formålet. Ser frem til gode annbefalinger Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Til AP, så holder de fleste routere mål... De beste routerne for tida, er fra Asus... Disse har også eget valg for å sette routern i AP modus... Hvis valget havner på Asus, så gå for RT-N56U eller bedre, litt etter bruksbehov... Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 Og denne er solid nok til å håndtere TV signaler? Sjekker den ut i alle fall.. Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Skal være det... Ville nok kanskje ha gått opp til N66/AC66 istedet, hvis jeg var deg.. Jevnt over mye bedre routere.. De har egen meny for IPTV også blant annet.... Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 forresten, hvordan er denne i forhold til N66U ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå