smurfine Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Hvor kan jeg finne en ramme til et 30 x 60 cm fotografi? Finner det ingen steder Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Her tror jeg det er best å ta kontakt med et rammeverksted. Hvor i landet befinner du deg? Lenke til kommentar
smurfine Skrevet 14. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2014 Her tror jeg det er best å ta kontakt med et rammeverksted. Hvor i landet befinner du deg? Oslo-området, men da blir det fort veldig dyrt da. Skal bare ha en billig enkel en Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 (endret) Har du sjekket Ikea, Clas Ohlson, Europris ? Det finnes også noen nettbutikker som driver med rammer, eller du kan lage selv. Du har foreksempel Kunstnerutstyr,no som sender ferdig tilmålte rammer og du skrur de sammen selv. Endret 14. januar 2014 av Nautica Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Hvor kan jeg finne en ramme til et 30 x 60 cm fotografi? Finner det ingen stederDet er mye enklere å finne ramme først, og så skrive ut enn motsatt. I alle fall om du ønsker lav total-kost. Vil du ha en 30x60cm ramme, eller vil du ha en passepartout? Jeg tror ikke at du vil finne standard-rammer (eller passepartout) med innermål 30x60. Da er alternativet ditt: 1. Dra til en rammemaker (evt finn en på nett). Dyrt og bra. 2. Lag/kjøp en passepartout med innermål 30x60 og prøv å finne en standardramme som passer. For 2:1 aspekt så kan det nok bli vanskelig. Jeg bruker 50x70 Ikea-rammer. -k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå