Matkro Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 (endret) Er på utkikk etter en stasjonær PC, men er svært lite kyndig selv. Derfor håper jeg noen her inne kan hjelpe meg med å plukke ut noen kandidater. Jeg har allerede alt annet utstyr som trengs, bare kabinetet (med innhold) gjenstår. Formålet med PCen er at den skal kunne spille Borderlands 1 og 2 BL2: Recommended System Requirements OS: Windows XP SP3/Vista/Win 7 Processor: 2.3 GHz Quad Core processor Memory: 2 GB Hard Disk Space: 20 GB free Video Memory: 512MB Video Card: NVIDIA GeForce GTX 560 Sound: DirectX 9.0c Compliant Og FM (nåværende og fremtidige) på en OK måte og uten problemer. Jeg spiller ikke mye og er derfor ikke så kresen. Det er også en klar fordel om den kan vare noen år fremover da jeg er student og ikke ønsker å bytte så ofte. Hva gjelder pris har jeg sett for meg omkring 5000 som et utgangspunkt, men det blir godt tatt i mot om dere finner noe billigere. Har kikket på denne: http://www.komplett.no/asus-m51ac/795709#!tab:extra Er jeg helt på viddene? Endret 13. januar 2014 av Matkro Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 (endret) Forslag fra Dustin home: Edit: Asus'en fra Komplett er et meget godt valg, dersom du ikke skal oppgradere den senere. Endret 13. januar 2014 av Omnithunder Lenke til kommentar
Matkro Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 Takker for svar! Tror ikke det blir så aktuelt for meg å oppgradere da jeg rett og slett ikke har fingerferdighet til det. Ser at ditt forslag har Dual core, er det avgjørende forskjell mellom dual og quad? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Intel Core i5 er mye bedre enn Intel Pentium Dual Core. Pentium Dual Core er en strippet Core i3. Den gir likevel mye for pengene. Ferdigmodellen fra Asus er nok det beste valget for deg, siden du ikke tenker å bygge videre på maskinen. Du vil kunne leve godt med den i 3-5 år. 1 Lenke til kommentar
Matkro Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 Det høres jo veldig lovende ut! Om flere har forslag hadde det vært fantastisk, ellers ender jeg nok på Komplett sin Asus Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Ferdig modellen fra ASUS Helt klart! Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Hvis man har budsjett på 6k, hva burde man kjøpe da? Bygge selv. Lenke til kommentar
Chicken Dinner Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Hvis man har budsjett på 6k, hva burde man kjøpe da? Bygge selv. Alltid best å bygge selv Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Alltid best å bygge selv Nope. Lenke til kommentar
Chicken Dinner Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Nope. Nesten da Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Alltid best å bygge selv forslag til oppsett med alt jeg trenger? Lenke til kommentar
Chicken Dinner Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 forslag til oppsett med alt jeg trenger? Hva skal du bruke PCen til Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Hva skal du bruke PCen til Spill. Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 hvilken type spiller du mest da? og hva har du av hardware fra før og som kan/skal gjennbrukes? (mus, tastatur, skjerm, kabinett, harddisker osv) Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) hvilken type spiller du mest da? og hva har du av hardware fra før og som kan/skal gjennbrukes? (mus, tastatur, skjerm, kabinett, harddisker osv) Har tastatur, mus. Ikke noe annet Spille diverse spill fra steam, og BF:4. Men ikke nødvendigvis på full grafikk.. Mulighet for oppgradering hadde vært fint. Endret 15. januar 2014 av Bosch Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Tviler på at den asusen er noe særlig bedre enn den du har. GTX560 yter vel ca. som gtx650.Skaff den asusen med gtx760. Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Har tastatur, mus. Ikke noe annet Spille diverse spill fra steam, og BF:4. Men ikke nødvendigvis på full grafikk.. Mulighet for oppgradering hadde vært fint. lag heller en ny tråd for ditt problem. det blir litt ustrukturert dette. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Spill. Lag en ny tråd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå