Ron Burgundy Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 I mangel på en god tittel har jeg to ulike pc'er jeg bruker. Jeg har masse bilder og musikk (bruker picasa og musicbee). Det ideelle ville være å ha bildene og musikken på en ekstern disk. Men finner ingen løsning som gjør at jeg kan ha bibliotekfilene på disken også, slik at jeg kan åpne fra en hvilken som helst pc med disse programmene og tilgang på disken. For da kan jeg jo evt. synkronisere innholdet på disken over nett. Noen forslag?Om noen skulle dra meg i riktig retning ønsker jeg på sikt det samme med et video-bibliotek, men til nå har jeg ikke brukt software, ønsker meg noe penere a la xbmc. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Prøv å finn portable versjoner av programmene du til vanlig bruker. Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 14. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2014 Ja, godt poeng.Er det da best å ha selve programmet på disken også, slik at jeg går inn på disken og starter programmet derfra hver gang? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Ja, godt poeng. Er det da best å ha selve programmet på disken også, slik at jeg går inn på disken og starter programmet derfra hver gang? Ja, det er liksom hele poenget med "portable app". Ellers ville den vel ikke vært portabel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå